Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να χρησιμοποιήσετε το Stack STL Container Class

Η C + + στοίβα πρότυπο δοχείο λειτουργεί όπως η μνήμη στοίβας . Περιορίζει το πρόγραμμα για την πρόσβαση μόνο που προστέθηκε πιο πρόσφατα στοιχεία . Υποκείμενο της στοίβας είναι ένα άλλο δοχείο πρότυπο STL , η C + + double-ended dequeue . Όλες οι λογικοί τελεστές υπερφορτωμένα container κλάση στοίβας , οπότε χρησιμοποιήστε μια στοίβα όταν είστε σίγουροι ότι θέλετε μόνο πράξεις στοίβας σε μια σειρά . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Σύνθετη C + + επίπεδο
C + + compiler με IDE , όπως το Visual Studio 2008
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Συμπεριλάβετε το σωστό αρχείο κεφαλίδας σας πρόγραμμα ώστε να μπορέσετε να αποκτήσετε πρόσβαση στο C + + class και τις μεθόδους του . Τοποθετήστε αυτό στην κορυφή του προγράμματός σας :
# include
εικόνων 2

απομνημονεύσει τις δημόσιες μεθόδους της κλάσης stack :
τελεστή ==
φορέας εκμετάλλευσης > =
χειριστή ! =
φορέα <
χειριστής >
empty ()
get_allocator ( )
pop ( )
ωθήσει ( )
μέγεθος ( )
top ( )

Η 3

να αναγνωρίσει ένα αντικείμενο κοντέινερ στοίβα και να προσθέσετε κάποια στοιχεία σε αυτό . Στη συνέχεια, ελέγξτε αν είναι άδειο :
χρησιμοποιώντας namespace std ?
Int main ( ) {
στοίβα demo ?
Codes.push ( 17 ) ?
Codes.push ( 8 ) ?
coutif ( codes.empty ( ) ) {
coutreturn 0 ? }

εικόνων 4

demostrate πώς το κορυφαίο στοιχείο έσκασε από τη στοίβα :
cout cout
5

Σύγκριση δύο διαφορετικές στοίβες αν είναι built-in τύπους δεδομένων :
στοίβα s1 ?
στοίβα s2 ?
για ( int i = 0 ? i s1.push ( i) ?
s2.push ( i ) ? }

if ( s1 == s2 ) { cout
}
Η

εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα