Μια βασική ιδέα είναι ότι του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού . Αντικειμενοστραφή γλώσσα προγραμματισμού δείτε προγραμματισμού ως έναν τρόπο για τη δημιουργία εικονικά αντικείμενα
εικόνων Ένα πρόγραμμα Προσομοίωση ένα Mirror
Η
Το παρακάτω πρόγραμμα δείχνει τη δημιουργία ενός εικονικού αντικειμένου - . Ένα καθρέφτη. Χρησιμοποιεί τον καθρέφτη για να αντανακλά το κείμενο εισάγεται σε αυτό . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Visual C + + για την κατάρτιση και την εκτέλεση του προγράμματος . Ανοίξτε ένα νέο C + + project με Visual Αρχείο> Νέο > Πρόγραμμα > CLR > CLR εφαρμογή κονσόλας . Καλέστε το έργο Mirror.cpp
Στο αρχείο Mirror.cpp , μετά την δήλωση # include " stdafx.h " , πληκτρολογήστε τις ακόλουθες δύο γραμμές :
# include # include Αυτά πει ο compiler να περιλαμβάνει ορισμούς για τις λειτουργίες εισόδου /εξόδου, όπως " cout ", το οποίο χρησιμοποιεί το πρόγραμμα για να στέλνετε και να λαμβάνετε κείμενο από το χρήστη Μετάβαση πάνω από το . δήλωση " χρησιμοποιώντας το σύστημα namespace ? " Μετά τη δήλωση αυτή και πριν από την συνάρτηση main () , πληκτρολογήστε το κείμενο αυτό : τάξη Mirror { δημόσια : Mirror ( ) ? //Κατασκευαστής ~ Mirror ( ) { } ? //Destructorvoid Reflect ( char * ) ? } ? Mirror Mirror :: ( ) { κατασκευαστής //να μην κάνεις τίποτα } άκυρη Mirror :: Reflect ( char * s ) { int i , j ? char t [ 200 ] ? για ( i = strlen ( s ) -1 , j = 0 ? i> = 0 ? i - , j + +) { t [ j] = s [ i ] ? } t [ strlen ( s ) ] = ' \\ 0'? strcpy ( s , t) ? επιστροφή?} Αυτό το κείμενο είναι ένα σχέδιο , γνωστό ως μια «τάξη» σε C + + κορακίστικα , ότι το λειτουργικό σύστημα θα χρησιμοποιήσει για την κατασκευή του αντικειμένου Mirror - αλλά δεν είναι το ίδιο το αντικείμενο Πληκτρολογήστε το ακόλουθο κείμενο στο εσωτερικό της κύριας λειτουργίας ( ) , που αντικαθιστά τον προεπιλεγμένο κωδικό που . Visual C + + θέσεις εκεί --------------------------------- Mirror mirror ? . char s [ 200 ] ? std :: cout <<" Πληκτρολογήστε κάποιο κείμενο για τον καθρέφτη για να αντανακλά : " ? std :: cin >> s ? mirror.Reflect ( s ) ? std :: cout <<" Το αντικατοπτρίζεται κείμενο : " < επιστροφή 0? - ---------------------- Μπορείτε να δείτε , όταν ο κύριος ζητεί από το Mirror να αντανακλά κάποιο κείμενο . Παίρνει αυτό το κείμενο από τη δήλωση " std :: cin >> s ? " . Η " cin » λέει στον υπολογιστή να αναζητηθεί η συμβολή από την κονσόλα ένα πράγμα παραμένει πριν από την κατάρτιση και την εκτέλεση του προγράμματος : ορίζετε ένα σημείο διακοπής μετακινώντας τον κέρσορα στη γραμμή στο τέλος της main ( ) συνάρτηση που διαβάζει " επιστρέφει 0 . " Ρύθμιση ένα σημείο διακοπής εδώ αποτρέπει το πρόγραμμά σας από τον τερματισμό μέχρι να του επιτρέψει να τελειώσει . Χωρίς το σημείο διακοπής , το παράθυρο της κονσόλας θα κλείσει πολύ σύντομα , σας εμποδίζει από το να δει την έξοδο του προγράμματος . Build ( που σημαίνει μεταγλώττιση) το πρόγραμμά σας και να το εκτελέσετε με F5 . Απαντήστε στην ερώτηση στο παράθυρο της κονσόλας που εμφανίζεται . Το τμήμα του κώδικα που ξεκινά με " class Mirror " δίνει στο λειτουργικό σύστημα το προσχέδιο - ονομάζεται ο ορισμός τάξη - για την οικοδόμηση ενός εικονικού αντικειμένου καθρέφτη . Η πραγματική δημιουργία του αντικειμένου γίνεται με τη δήλωση " Mirror Mirror ", στο κύριο ( ) function . Το αρχικό τμήμα του ορισμού κατηγορία απαριθμεί τα μέλη της κατηγορίας , ενώ το τελευταίο μέρος της κατηγορίας δεν η πραγματική καθοριστικό μεταβλητών και συναρτήσεων . Οι συναρτήσεις αποκαλούνται μέθοδοι σε Visual C + + ιδίωμα . Η μέθοδος Reflect είναι αυτό που κάνει την πραγματική δουλειά για την κατηγορία Mirror .
Η ορίσετε ένα breakpoint
Εικόνων Πώς λειτουργεί
Η
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα