Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να φτιάξετε τη δική σας μηχανή παιχνίδι

Μια μηχανή παιχνίδι είναι ένα κομμάτι του λογισμικού που χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει πολλά διαφορετικά είδη των παιχνιδιών . Μια καλή , ισχυρή μηχανή εκτελεί τα καθήκοντα που είναι κοινές σε πολλά παιχνίδια , έτσι ώστε οι δημιουργοί των παιχνιδιών μόνο που χρειάζεται είναι να σχεδιάσει το περιεχόμενο , αντί να reimplementing τα ίδια κομμάτια για κάθε παιχνίδι . Ο κινητήρας μπορεί να είναι αρκετά περίπλοκη για να χειριστεί 3 - D σε απευθείας σύνδεση παιχνίδια , 2 - D επιτραπέζια παιχνίδια και παιχνίδια online trivia , ή μπορεί να σχεδιαστεί απλώς για την υλοποίηση παιχνίδια καρτών . Ο σχεδιασμός μπορεί να είναι ένα δύσκολο εγχείρημα , αλλά που μπορεί να είναι πολύ ανταμείβοντας για τους δημιουργούς παιχνιδιών που επιθυμούν να εφαρμόσουν διάφορα παιχνίδια . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Compiler για την γλώσσα της επιλογής σας
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Δημιουργήστε τα βασικά εργαλεία που χρησιμοποιεί η μηχανή θα χρησιμοποιήσει . Θα χρειαστείτε ένα πρόγραμμα διαχείρισης μνήμης , το οποίο κάθε αντικείμενο που θα δημιουργηθεί θα χρησιμοποιήσει για την εκχώρηση μνήμης , έτσι ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τη χρήση της μνήμης και να καθαρίσει αχρησιμοποίητα κομμάτια . Θα πρέπει επίσης να οικοδομήσουμε ένα καταγραφικό , το οποίο θα χρησιμοποιηθεί από τα διάφορα στοιχεία για να παρακολουθείτε ό, τι κάνουν και το κάνουν . Η καταγραφή είναι ανεκτίμητη για τις μεγαλύτερες μηχανές . Θα χρειαστείτε επίσης ένα πυρήνα , όπου ο κύριος βρόχος παιχνίδι λειτουργεί και αποφασίζει ποια εργασία για να εκτελέσει το επόμενο . 2

Σχεδιασμός αρχιτεκτονικής της μηχανής παιχνιδιού . Τα κύρια συστατικά του κινητήρα είναι ο χειριστής εισόδου , ​​η κατάσταση updater παιχνίδι και ο renderer . Ο χειριστής εισόδου διαβάζει εισόδους του χρήστη και τις μεταφράζει σε εντολές ο κινητήρας καταλαβαίνει . Η updater ενημερώνει την κατάσταση του παιχνιδιού με βάση τους κανόνες του παιχνιδιού , φυσικής και AI . Η renderer εφιστά την τρέχουσα κατάσταση του παιχνιδιού , όπως ο χρήστης έχει ως στόχο να το δείτε .
Εικόνων 3

Εφαρμογή του χειριστή εισόδου . Θα θέλουν να είναι σε θέση να χειριστεί τις εισροές πληκτρολόγιο, ποντίκι και joystick , και αφήνουν περιθώριο για άλλες συσκευές αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή . Αυτές οι είσοδοι θα πρέπει να χαρτογραφούνται σε ένα έξυπνο τρόπο για να πάρει εντολές που πέρασε με την κατάσταση updater παιχνίδι .
Η 4

Δημιουργήστε την κατάσταση updater παιχνίδι . Αυτό θα λάβουν εισόδους των χρηστών και να ενημερώσετε την κατάσταση του παιχνιδιού που βασίζονται σε αυτά και τους κανόνες του παιχνιδιού . Μπορεί να είναι το πιο περίπλοκο στοιχείο , δεδομένου ότι θα πρέπει να χειριστεί φυσικής του παιχνιδιού , και θα επιτρέψει στους δημιουργούς παιχνιδιών για να εφαρμόσει τους κανόνες του παιχνιδιού . Εάν τα παιχνίδια σας θα είναι σε απευθείας σύνδεση , τα στοιχεία του δικτύου να είναι εδώ , και θα χρειαστεί πολλή σκέψη για να αποφασίσουν ποια ενημερώνει ο διακομιστής πρέπει να εκτελεί και ποια καθήκοντα θα πρέπει να χειριστεί ο πελάτης .
5

Σχεδιασμός και εφαρμογή η απόδοση του κινητήρα . Αυτό μπορεί επίσης να είναι πολύ περίπλοκη , αλλά δεν πρέπει πάντα να είναι . Εάν τα παιχνίδια σας απαιτούν αιχμής 3-D γραφικών , θα θέλετε περισσότερο από αυτό το στοιχείο . Πόσο χρόνο και την προσπάθεια που πρέπει να τεθεί σε renderer σας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα είδη των παιχνιδιών που θέλετε να δημιουργήσετε .
Η 6

Test και να διορθώσετε τα συστατικά . Εξετάστε την επεξεργασία εργαλείων που βοηθούν τους δημιουργούς του παιχνιδιού , χρησιμοποιώντας κάθε συστατικό . Αυτά μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για να ελέγξετε τα επιμέρους τμήματα . Μπορείτε επίσης να θέλετε να προσπαθήσετε να δημιουργήσετε ένα σχετικά απλό παιχνίδι , ώστε να εξασφαλίζεται ότι είναι εύκολο να εφαρμοστεί μία χρησιμοποιώντας τη μηχανή σας , και να επιβεβαιώσουν ότι το λογισμικό που δημιούργησαν έργα όπως προβλεπόταν .

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα