Δημιουργήστε ένα C + + αρχείο με το όνομα " vectorToFile.cpp " . Για το έργο αυτό , θα χρειαστούν τρεις βιβλιοθήκες : fstream παρέχει λειτουργικότητα για το αρχείο I /O , iostream παρέχει λειτουργικότητα για I /O με το πρότυπο μέσα και έξω , η οποία θα αλλάξει το δρομολόγιο από την κονσόλα σε ένα αρχείο σε αυτή τη δραστηριότητα , και ο φορέας παρέχει η κατηγορία φορέα . Έτσι, ξεκινούν με τις ακόλουθες δηλώσεις : Ορίστε την κλάση VectorToFile . Η κατηγορία αυτή θα είναι λίγο απλοϊκή . . Θα κρατήσει ένα διάνυσμα και μια λειτουργία για να σώσει το φορέα σε ένα αρχείο τάξη Γράψτε το SaveToFile (μέθοδος ) . Προσθέστε τις παρακάτω γραμμές κώδικα , προκειμένου , με τη μέθοδο SaveToFile ( ) . Κατ 'αρχάς , να πάρει το όνομα του αρχείου από το χρήστη χρησιμοποιώντας τις πρότυπες cin και cout εντολές , όπως: Δημιουργήστε μια κύρια λειτουργία για να ελέγξετε την τάξη . Έξω από την τάξη , να κηρύξει την κύρια λειτουργία ως εξής :
# include
# include
# include
χρησιμοποιώντας namespace std ? 2
VectorToFile {
κοινό:
φορέα
VectorToFile ( ) { }
GO
άκυρη SaveToFile ( ) { }
GO } ?
εικόνων 3
char fileName [ 20 ]
GO cout <<\\ "Πληκτρολογήστε το όνομα του αρχείου που θα χρησιμοποιήσετε : \\"
GO cin >> fileName
GO
Στη συνέχεια, η προετοιμασία του ofstream ή ρεύμα αρχείο εξόδου , με το όνομα του αρχείου και το " ios :: out " . Αυτό θα ενημερώσει ofstream να είναι ανοικτή μόνο για έξοδο . Άλλες πιθανές επιλογές θα είναι " ios :: app" , το οποίο καθοδηγεί το ρεύμα για να προσαρτήσετε τα δεδομένα αντί να το αντικαταστήσετε και " ios : δυαδικό" . , Που καθοδηγεί το ρεύμα στην έξοδο σε δυαδική αντί για κείμενο
ofstream vectorFile ( fileName , ios :: out ) />
Τέλος , επαναλήψεις μέσω του πίνακα, χρησιμοποιώντας το αντικείμενο iterator του φορέα σας .
std :: φορέα
GO για ( i = v.begin ()? i
GO vectorFile <
GO }
Η 4
int main () {
VectorToFile vtf
GO vtf.v . push_back ( 121 )
GO vtf.v.push_back ( 144 )
GO vtf.v.push_back ( 653 )
? GO
vtf.saveToFile ( ) />
} GO
br /> Μεταγλώττιση και εκτέλεση νέων C + + πρόγραμμα σας . Εισάγετε ένα όνομα αρχείου , όταν σας ζητηθεί.
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα