λήψη του Visual C + + Express . 2
Εγκατάσταση Visual C + + Express εκτελώντας το εκτελέσιμο . Ο εγκαταστάτης θα αποσυμπιέσει και να αντιγράψετε όλα τα αρχεία που είναι απαραίτητα για την εφαρμογή , στη συνέχεια, τοποθετήστε τα εξαρτήματα εγκατάστασης . Αυτό θα μπορούσε να λάβει ένα λεπτό ή δύο . Ακολουθήστε τις οδηγίες του οδηγού εγκατάστασης , επισημαίνοντας όπου θα εγκατασταθεί η εφαρμογή . Η πραγματική διαδικασία εγκατάστασης διαρκεί μερικά λεπτά , ανάλογα με την ταχύτητα της σύνδεσής σας . Μπορεί επίσης να σας ζητήσει να κάνετε επανεκκίνηση του υπολογιστή σας είδους δρόμο κατευθείαν.
Εικόνων 3
Επιλέξτε " New Project" από το μενού "Αρχείο " για να ξεκινήσει ένα νέο C + + project . Για την πρώτη εφαρμογή σας , επιλέξτε " CLR Console Application . "
Η 4
Δώστε στο έργο ένα όνομα , " HelloWorld . " Παρατηρήστε ότι στο πλαίσιο κειμένου στο κάτω μέρος το όνομα της λύσης είναι επίσης " HelloWorld . " Visual C + + Express οργανώνει τον κωδικό σας σε λύσεις που μπορεί να περιέχει πολλαπλά έργα . Αυτό αντικατοπτρίζεται στην Εξερεύνηση λύση μετά το έργο σας έχει δημιουργηθεί . Μόλις δημιουργηθεί το έργο σας , το χώρο εργασίας σας θα ανοίξει .
5
Εξερευνήστε τον χώρο εργασίας . Από την αριστερή πλευρά είναι η λύση Explorer , με τη λύση σας , " HelloWorld , " εμφανίζεται στο πάνω μέρος και το έργο σας , " HelloWorld , " από κάτω . Αρκετοί φάκελοι και τα αρχεία έχουν αυτόματα προστίθεται στο διάλυμα για την υποστήριξη της εκτέλεσης κοινής γλώσσας . Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για αυτά για τώρα , αλλά μπορείτε να δείτε πόσο Visual C + + Express σας επιτρέπει να δείτε τα αρχεία σας .
Η 6
Κοιτάξτε πέρα από το άνοιγμα του αρχείου , " helloworld.cpp , " σε το κύριο παράθυρο . Αυτό περιέχει το κύριο εκτελέσιμο αρχείο . Το προεπιλεγμένο πρότυπο της CLR Console Application είναι ένα πρόγραμμα " HelloWorld " που γράφει " Hello , World" στην κονσόλα . Αν οικοδομήσουμε και να τρέξει το πρόγραμμα σας τώρα , θα κάνει ακριβώς αυτό που γράφτηκε για να κάνει , αλλά ποτέ δεν θα το δείτε . Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί και η κονσόλα θα κλείσει για να μπορέσετε να διαβάσετε μια λέξη . Έτσι, θα πρέπει να προσθέσουμε λίγο κώδικα για να διακόψετε την εφαρμογή έτσι ώστε να μπορεί να διαβάσει το μήνυμά του .
Η 7
παρέχει οδηγίες για τον compiler να αναγνωρίσει τη γλώσσα από το " iostream " βιβλιοθήκη . Ακριβώς κάτω από τη γραμμή που γράφει :
# include " stdafx.h "
προσθέστε τη γραμμή :
# include " iostream "
8
Προσθήκη κώδικα για να προκαλέσει την ροή του προγράμματος για να σταματήσει και να περιμένει για την είσοδο. Ακριβώς κάτω από τη γραμμή που γράφει :
Console :: WriteLine ( L " Hello World ")?
Προσθέστε τη γραμμή :
σύστημα ( "PAUSE" ) ?
Τετάρτη 9
Φτιάξτε το πρόγραμμα πριν το εκτελέσετε . Πηγαίνετε στο μενού Debug και επιλέξτε "Build Solution . " Το παράθυρο εξόδου ακριβώς κάτω συντάκτης σας θα πρέπει να εμφανίζει αυτή τη γραμμή :
========== Build : 0 πέτυχε , απέτυχε 0 , 1 up-to - ημερομηνία , 0 παραλείπεται ===== =====
Η 10
Εντοπίστε το " play" πράσινη τριγωνική στη μέση της γραμμής εργαλείων πάνω από τον επεξεργαστή κειμένου . Κάντε κλικ για να τρέξει το πρόγραμμα . Εναλλακτικά , μπορείτε να πατήσετε το πλήκτρο F5 . Ένα παράθυρο της κονσόλας θα πρέπει να εμφανιστεί , εμφανίζοντας το εξής :
Γεια WorldPress οποιοδήποτε πλήκτρο για να συνεχίσετε . . .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα