Αντιγράψτε και επικολλήστε τον παρακάτω κώδικα στο αρχείο συναρτήσεις χρησιμότητας των Direct3d σας C + + project : void DisplaySomeText (κείμενο string) { D3DCOLOR fontcolor = D3DCOLOR_ARGB ( 0,0,0,255 ) ?
ΠΑΡ RCT ? rct.left = 2 ? rct.right = 780 ? rct.top = 10 ? rct.bottom = rct.top +20 ?
//Ισοπαλία κάποια textm_font - > DrawText ( NULL , κείμενο , -1 , και RCT , 0 , fontcolor ) ? } 2
Αλλάξτε το " 0,0,0 " στην πρώτη γραμμή της συνάρτησης σε ό, τι RGB χρώμα που θέλετε το κείμενο να να εμφανίζεται μέσα ο πρώτος αριθμός αντιπροσωπεύει το κόκκινο , το δεύτερο αντιπροσωπεύει την πράσινη , και το τρίτο πόδι για το μπλε . 0,0,0 είναι μαύρο , 255.255.255 είναι λευκό , και οποιεσδήποτε τιμές στο μεταξύ αυτές είναι έγκυρες . Για παράδειγμα , μπορείτε να επιλέξετε κόκκινο κείμενο, το οποίο είναι 255,0,0 ( μέγιστο κόκκινο , δεν πράσινο και όχι μπλε ) .
Εικόνων 3
Εκτελέστε τον κώδικα στη λειτουργία γράφοντας το όνομα του με τη συμβολοσειρά κειμένου που θέλετε να εμφανιστεί ως επιχείρημα : DisplaySomeText ( " Αυτό είναι το κείμενο που θέλετε να εμφανιστεί το μήνυμα" ) ?
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα