Εγκατάσταση και εκτέλεση τουλάχιστον δύο διαφορετικές screensavers ανοικτού κώδικα γραμμένο σε C + + . Παραδείγματα τέτοιων προγραμμάτων Flurry32 , Matrix Βροχή και Kannasaver ( βλέπε Πόρων ) . 2
Κατάλογος σε χαρτί τις αλλαγές που θέλετε να κάνετε σε κάθε πρόγραμμα που θα δοκιμάσετε . Για παράδειγμα , " Τα τυχαία σχήματα θα πρέπει να ρέει κάθετα και οριζόντια , όχι μόνο οριζόντια . "
Εικόνων 3
Κατεβάστε την τεκμηρίωση και τον πηγαίο κώδικα για κάθε οθόνης έχετε κάνει μια λίστα για αλλαγή . Διαβάστε την τεκμηρίωση , η οποία αφορά τον τρόπο να συγκεντρώσει το screensaver από τα αρχεία του πηγαίου κώδικα .
Η 4
Εγκαταστήστε ένα κιτ C + + ανάπτυξη , όπως το ότι από τη συλλογή compiler GNU , Open Watcom ή Visual C + + Express (βλέπε Πόροι ) .
5
μεταγλώττισης του πηγαίου κώδικα της οθόνης , η ανάγνωση της τεκμηρίωσης από το κιτ ανάπτυξης και της οθόνης για λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με την κατάρτιση . Εκτελέστε το εκτελέσιμο αρχείο με αποτέλεσμα να εξασφαλίσει ότι το πρόγραμμα καταρτίζονται σωστά.
Η 6
Εκτύπωση , σε έναν επεξεργαστή κειμένου ή πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου όπως το Notepad , κάθε αρχείο πηγαίου κώδικα της οθόνης .
Η 7
Διαγραφή ένα από τα αρχεία προέλευσης της οθόνης , τότε το αναδημιουργήσει πληκτρολογώντας τον επεξεργαστή κειμένου σας . Διαβάστε εκτύπωση του αρχείου προέλευσης , που έγιναν στο προηγούμενο βήμα , για να καθοριστεί τι πρέπει να πληκτρολογήσετε . Το βήμα αυτό απαιτεί μια προσεκτική ανάγνωση του πηγαίου κώδικα , το οποίο αρχίζει τη διδασκαλία σας πώς λειτουργεί η προφύλαξη οθόνης .
8
Επαναμεταγλωττίστε και να τρέξει το screensaver να ελέγξει την ακρίβεια της δακτυλογράφησης σας , στη συνέχεια, διαγράψτε και πάλι το αρχείο προέλευσης . Πληκτρολογήστε ξανά το αρχείο προέλευσης , αλλά αυτή τη φορά το κάνει από τη μνήμη όσο μπορείτε. Επαναλάβετε αυτό το βήμα μέχρι να πληκτρολογήσετε το αρχείο προέλευσης μόνο από τη μνήμη , στη συνέχεια, πληκτρολογήστε τα υπόλοιπα αρχεία προέλευσης της οθόνης με τον ίδιο τρόπο . Αυτή η διαδικασία θα εκπαιδεύει πλήρως σε αλγόριθμους της οθόνης και των δομών δεδομένων , με συνέπεια τη δυνατότητα να τροποποιήσουν το αρχικό οθόνης .
Η 9
Γράψτε τον πηγαίο κώδικα που εκδηλώνεται κάθε μία από τις αλλαγές που έγραψε στο Βήμα 2 . Συντάξτε και να διορθώσετε το τροποποιημένο screensaver , αναφερόμενος στην τεκμηρίωση του κιτ ανάπτυξης σας σχετικά με το πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων του για να σας καθοδηγήσει . Το αποτέλεσμα αυτού του σταδίου είναι ένα screensaver προσαρμοσμένες στις σχεδιαστικές ιδέες σας .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα