Εγκαταστήστε και εκτελέστε πολλές screensavers των οποίων η πηγή είναι ελεύθερα διαθέσιμο . Δοκιμάστε matrixgl , Whorld ή απλή παράθεση οθόνης , για παράδειγμα 2
Γράψτε , σε χαρτί , απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα : . ; " Τι θα ήθελα να δούμε διαφορετικά σε αυτό το πρόγραμμα Τι χαρακτηριστικά θα μου αρέσει να διατηρηθεί για screensaver μου; " Να είστε όσο πιο συγκεκριμένοι μπορείτε , δεδομένου ότι αυτό θα βοηθήσει το έργο του προγραμματισμού σας .
Εικόνων 3
Download , από τον ίδιο χώρο που φιλοξενεί το screensaver εκτελέσιμο σας άρεσε καλύτερα από το Βήμα 1 , τον πηγαίο κώδικα για την πρόγραμμα .
Η 4
Διαβάστε την τεκμηρίωση που συνοδεύει τον πηγαίο κώδικα . Θα αφορούν τα βήματα που απαιτούνται για την κατάρτιση των εκτελέσιμο screensaver από τον πηγαίο κώδικα . Αυτά τα βήματα θα αναφέρω τη γλώσσα το πρόγραμμα γράφτηκε μέσα σημειώνω το όνομα αυτής της γλώσσας .
5
Αποκτήστε από το Web ελεύθερο λογισμικό για την ανάπτυξη προγραμμάτων στη γλώσσα της οθόνης γράφτηκε μέσα Για C + + προγράμματα , μπορείτε να κατεβάσετε το λογισμικό ανάπτυξης από Visual C της Microsoft + + σελίδα . Κατεβάστε ένα κιτ ανάπτυξης Java από τη σελίδα της Oracle JDK .
Η 6
Συντάξτε το screensaver από τον πηγαίο κώδικα του . Ακολουθήστε τις λεπτομερείς οδηγίες που παρέχονται στην τεκμηρίωση για το κιτ ανάπτυξης και της οθόνης για να ολοκληρώσετε τη συλλογή . Εκτελέστε το εκτελέσιμο αρχείο με αποτέλεσμα να εξασφαλιστεί η συλλογή ήταν επιτυχής .
Η 7
Ανοίξτε έναν επεξεργαστή κειμένου ή πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου , όπως το Notepad . Τοποθετήστε κάθε ένα από τα αρχεία προέλευσης της οθόνης του στον επεξεργαστή κειμένου , και να εκτυπώσετε το αρχείο .
8
Δημιουργήστε ένα νέο αρχείο προέλευσης με το ίδιο όνομα ως ένα από τα ήδη υπάρχοντα , και πληκτρολογήστε σε αυτό το ίδιο δηλώσεις ως αρχείο προέλευσης που επιλέξατε . Μην αντιγράψετε και να επικολλήσετε τις δηλώσεις , αλλά διαβάστε και το είδος τους από την εκτύπωση . Οι δράσεις αυτές απαιτούν από εσάς να διαβάσετε προσεκτικά τον πηγαίο κώδικα , το οποίο αρχίζει να οικοδομήσουμε την κατανόηση του πώς λειτουργεί η προφύλαξη οθόνης .
Η 9
Ξαναγράψτε τα υπόλοιπα αρχεία προέλευσης , όπως κάνατε την πρώτη , στη συνέχεια, recompile το πρόγραμμα για να διασφαλίσει πληκτρολόγηση σας ήταν ακριβής .
Η 10
Διαγραφή ένα από τα αρχεία προέλευσης της οθόνης , τότε πληκτρολογείτε ξανά από τη μνήμη όσο το δυνατόν περισσότερο . Διαβάστε την εκτύπωση για τα τμήματα που έχετε ξεχάσει . Μόλις μπορείτε να πληκτρολογήσετε το πλήρες αρχείο από τη μνήμη , επαναλάβετε αυτό το βήμα για τα υπόλοιπα αρχεία προέλευσης . Τα καθήκοντα αυτά χτίσει πάνω στα θεμέλια που κάνατε στο βήμα 8 , και να παρέχει την ικανότητα επαρκή για να αρχίσει την τροποποίηση του πηγαίου κώδικα της οθόνης του .
Η 11
Γράψτε τον κώδικα που υλοποιεί μία από τις αλλαγές που γράψατε στο Βήμα 2 . Μεταγλωττίσετε και να εκτελέσετε το πρόγραμμα , και να διορθώσει τυχόν σφάλματα που προκύπτουν . Διαβάστε την τεκμηρίωση κιτ ανάπτυξης σας για τον compiler και debugger για λεπτομερή βήματα για τη διόρθωση αυτών των σφαλμάτων (π.χ. " bugs" ) .
Η 12
Γράψτε τον κωδικό για το υπόλοιπο Βήμα 2 αλλαγές για να ολοκληρωθεί προσαρμοσμένη προφύλαξη οθόνης σας .
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα