Γράψτε την ιστορία με το χέρι . Κωδικοποίηση μια μακρά ιστορία σε C + + είναι μια χρονοβόρα εργασία που θα σας ζητήσει να πάτε πίσω και να διορθώσει τα λάθη πολλές φορές . Είναι καλύτερα να γράψει την ιστορία και τον κώδικα ξεχωριστά , έτσι ώστε να μην χρειάζεται να ασχοληθεί με θέματα κώδικα και θέματα ιστορίας ταυτόχρονα . 2
Κατεβάστε και εγκαταστήστε ένα c + + editor και compiler . Κάνει σχετικά litte διαφορά από τη σκοπιά κώδικα που editor και compiler που χρησιμοποιείτε , αφού σωστά κωδικοποιημένα και λάθη c + + προγράμματα θα τρέχουν το ίδιο ανεξάρτητα από το ποια compiler που χρησιμοποιείτε . Μερικοί μεταγλωττιστές είναι πιο φιλικό προς το χρήστη από τους άλλους και μπορεί να θέλετε να ψωνίσετε γύρω από λίγο , όταν αποφασίζουν ποια να κατεβάσετε .
Εικόνων 3
Τοποθετήστε ένα πρόγραμμα σε C + +, το πρόγραμμα σας με ένα main.cpp αρχείο . Οι περισσότεροι μεταγλωττιστές θα σας δώσει τη δυνατότητα της ονομασίας του έργου σας ό, τι θέλετε και θα παράσχει ένα βασικό πρότυπο main.cpp όταν φορτώσετε το νέο έργο στον επεξεργαστή . Αν compiler σας δεν το κάνει αυτό για σας , απλά να φορτώσετε ένα νέο αρχείο και να το ονομάσουμε " main.cpp » .
Η 4
Πληκτρολογήστε το κείμενο του βασικού c + + πρόγραμμα σε πρόγραμμα επεξεργασίας . Οι περισσότεροι εκδότες θα έχουν , έτσι ώστε ένα βασικό πρόγραμμα main.cpp είναι έτοιμη για σας όταν φορτώσετε ένα νέο πρόγραμμα , αλλά σε περίπτωση που δεν είναι , το κείμενο γραμμή- ine είναι :
γραμμή 1 : # περιλαμβάνουν γραμμή 2 : χρησιμοποιώντας namespace std ? γραμμή 3 : int main ( ) γραμμή 4 : { γραμμή 5 : cout <<" κείμενο εδώ \\ n" ? γραμμή 6 : cin.get ( ) ? γραμμή 7 : επιστροφή 1 ? γραμμή 8 : } . Σημείωση: στην πραγματικότητα δεν πληκτρολογήσετε "γραμμή x" στον επεξεργαστή Επεξεργασία του κώδικα σκελετό πάνω με την εισαγωγή εντολών εισόδου και εξόδου . Η πρώτη έξοδος του προγράμματός σας θα πρέπει να είναι ένα μήνυμα που σας ζητά να ξεκινήσει το παιχνίδι . Για να γράψετε αυτό, τοποθετήστε μια νέα γραμμή μεταξύ των αρχικών γραμμών 4 και 5 που λέει τον υπολογιστή ένα κουμπί που , αν πιεστεί , παράγει μια νέα παραγωγή . Το κείμενο για τη γραμμή αυτή θα ήταν «χαρακτήρας γράμμα? " Αν ο χρήστης πατήσει ένα πλήκτρο γράμματος για να ξεκινήσει το παιχνίδι , ή " int αριθμό ? « Αν ο χρήστης πατήσει ένα αριθμητικό πλήκτρο για να ξεκινήσει το παιχνίδι . Στη γραμμή που ξεκινά με " cout <<" , αντικαταστήστε τις λέξεις " κείμενο εδώ " με " πατήστε οποιοδήποτε αριθμό /γράμμα για να ξεκινήσει το παιχνίδι . " Τοποθετήστε μια γραμμή κάτω από το cout < Γράψτε το πρώτο κομμάτι της ιστορίας του διαλόγου ως « cout <<" γραμμή που περιέχει το διάλογο , που ακολουθείται από ένα " cin >> " γραμμή για οποιοδήποτε εισόδου απαιτούνται για να προχωρήσουμε η επόμενη ακολουθία ή μπλοκ κειμένου . Εάν το παιχνίδι σας ξεκινά με μια μακρά σειρά του διαλόγου , όπου κάποιος μιλά χαρακτήρα και ο άλλος χαρακτήρας ακούει , μόνο που το " cin >> " αξία σε κάθε αριθμό ή χαρακτήρα και να γράψει μια σειρά αυτών των εισροών και οι γραμμές παραγωγής μέχρι το μονόλογο είναι πάνω . Τύπος " αν " εντολές για καταστάσεις όπου ο χρήστης /παίκτης έχει τη δυνατότητα ανταπόκρισης σε ένα μήνυμα κειμένου με διαφορετικούς τρόπους . για παράδειγμα , θέλετε το ένα χαρακτήρα για να πει , " Brave πολεμιστής , σας καλώ να έρθεις μαζί μου σε ένα ταξίδι , πατήστε 1 για να ενταχθούν , πατήστε 2 για να μείνετε στο σπίτι » , θα γράψει : γραμμή 5 : int αριθμό ? 6 : cout <<" Brave πολεμιστής , σας καλώ να έρθεις μαζί μου σε ένα ταξίδι , πατήστε 1 για να ενταχθούν , πατήστε 2 για να μείνετε στο σπίτι » ? γραμμή 7 : cin >> ? αριθμός γραμμή 8 : cin.ignore ( ) γραμμή 9 : αν (αριθμός == 1 ) { γραμμή 10 : cout <<" Εξαιρετική επιλογή , νεαρός πολεμιστής \\ n " ? γραμμή 11 : } γραμμή 12 : else if (αριθμός == 2 ) { γραμμή 13 : cout <<" You με απογοήτευσε , νεαρός πολεμιστής \\ n " ? γραμμή 14 : } Συνεχίστε να προσθέτετε επιλογές εισόδου και τα υποκαταστήματα και αν , τότε δηλώσεις μέχρι να έχετε ολόκληρη την ιστορία σας αναγράφεται σε C + + . Αυτό μπορεί να φαίνεται consumingE χρόνο και ενώ έχει πάρει χρόνο , να θυμάστε ότι μόλις ξεκινήσει μια αλυσίδα εισόδου και εξόδου , συνεχίζοντας να είναι τίποτα περισσότερο από μια αλυσίδα την επέκταση της αλυσίδας των « cout <<" , " cin >> »,« αν ( ) " , και " αλλιώς αν " γραμμές . Για να δείτε τι ένας κωδικός με εάν , στη συνέχεια, τα υποκαταστήματα μοιάζει βάλει μαζί , βλέπε Πόρων .
5
Η 6
Η 7
8
γραμμή
Η 9
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα