Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να δημιουργήσετε ένα C εφαρμογής κονσόλας που λειτουργεί ως ένα απλό Υπολογιστής

Η γλώσσα προγραμματισμού C είναι ένα από τα πιο καλά υποστηριζόμενες γλώσσες υπολογιστών στον κόσμο . Γ προγράμματα μπορεί να γραφτεί για σχεδόν όλες τις πλατφόρμες υπολογιστών , συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών υπολογιστών , servers , smart phones και φορητές συσκευές όπως έξυπνες οικιακές συσκευές . Μεταξύ των χαρακτηριστικών της είναι μια βιβλιοθήκη που διευκολύνει την αποστολή και λήψη δεδομένων προς και από την κονσόλα . Αυτό επιτρέπει στο πρόγραμμα να επικοινωνεί με ένα χρήστη με την ανάγνωση από το πληκτρολόγιο και την αποστολή μηνυμάτων στην οθόνη. C υποστηρίζει επίσης βασικά μαθηματικά , καθιστώντας το ιδανικό για την κατασκευή μιας εφαρμογής κονσόλας που εκτελεί μερικές απλούς υπολογισμούς . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
C compiler
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Δημιουργία σκελετός της Αίτησης C

1

Εισαγωγή του C βιβλιοθήκη " cstdio . " Στην κορυφή του πηγαίου κώδικα σας , τοποθετήστε αυτή τη γραμμή :

# include 2

Δημιουργήστε ένα σημείο εισόδου στο πρόγραμμά σας με την οποία μια κύρια λειτουργία . Ένα σημείο εισόδου λέει το λειτουργικό σας ακριβώς από πού να ξεκινήσετε το πρόγραμμά σας . Η κύρια λειτουργία θα περικλείει όλα τον κωδικό σας εντός δύο άγκιστρα , αλλά μέχρι στιγμής δεν έχετε κανένα κώδικα για να βάλει εκεί . Για να δημιουργήσετε μια κύρια λειτουργία χωρίς κωδικό , θα μπορούσατε να γράψετε αυτό :

main () {


}
εικόνων 3

Συμπληρώστε τη λογική που αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος . Τοποθετήστε κάθε γραμμή κώδικα στο Μέρος 2 στη δική της γραμμή μέσα στα άγκιστρα της κύριας λειτουργίας .
Εικόνων Συμπληρώστε την κύρια λειτουργία
Η 4

να αναγνωρίσει και να προετοιμάσει τις μεταβλητές σας . Θα χρησιμοποιείτε τρεις μεταβλητές : ο πρώτος αριθμός που πρόκειται να προστεθεί , ο δεύτερος αριθμός πρέπει να προστεθεί και το χειριστή . Γράψτε τα εξής κύρια λειτουργία σας :

επιπλέουν i = 0 ?

Επιπλέουν j = 0 ?

Χαρα op = '0 '?
5

Στείλτε μια σύντομη εντολή στην κονσόλα και να περιμένει το χρήστη να εισάγει τη σωστή μορφή εισόδου. Γράψτε τις επόμενες δύο γραμμές κάτω από το μεταβλητό δηλώσεις σας :

printf ( "Παρακαλώ εισάγετε την ακόλουθη μορφή : . 2 +2 \\ n" ) ?

Scanf ( " % f% c% f " & i , και op , και ι) ?
Η 6

Γράψτε μια εντολή που εκτελεί τις αριθμητικές πράξεις πρόσθεση, αφαίρεση , πολλαπλασιασμό και διαίρεση . Δεδομένου ότι υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές λειτουργίες , θα πρέπει να μεταβείτε στο σωστό , ανάλογα με το τι ο χρήστης εισάγει . Μια δήλωση switch θα το πετύχουν αυτό με τον έλεγχο μιας μεταβλητής , και στη συνέχεια άλμα σε περίπτωση που αντιστοιχεί σε αυτή την τιμή . Η δήλωση switch περικλείει όλες αυτές τις υποθέσεις τους μέσα σε άγκιστρα , όπως ακριβώς και η κύρια λειτουργία . Προς το παρόν δεν έχετε τις περιπτώσεις , έτσι απλά να δημιουργήσετε ένα άδειο δήλωση switch σαν αυτό :

διακόπτη ( op )

{

}
Η 7

Γράψτε τις περιπτώσεις για πρόσθεση, αφαίρεση , πολλαπλασιασμό και διαίρεση μέσα στα άγκιστρα του δήλωση switch . Οι περιπτώσεις αυτές θα πρέπει να ενεργοποιείται όταν ο χρήστης πληκτρολογεί " + " , " - " , " * " ή " /" στο πληκτρολόγιο . Κάθε περίπτωση θα εκτελέσει μια διαφορετική αριθμητική πράξη και στη συνέχεια να εκτυπώσετε το αποτέλεσμα . Πληκτρολογήστε τις επόμενες τέσσερις γραμμές να προσθέσετε αυτές τις περιπτώσεις :

υπόθεση « + » : printf ( " % 4.2f \\ n" , ( i + j ) ​​) ? Σπάσει ?

Περίπτωση «-» : printf ( " % 4.2f \\ n" , ( θ) ) ? σπάσει ?

περίπτωση '*' : printf ( " % 4.2f \\ n" , ( i * j ) ) ? σπάσει?
περίπτωση

' /' : printf ( " % 4.2f \\ n" , ( i /j ) ) ? διάλειμμα?
8

Προσθέστε μια περίπτωση αθέτησης . Αυτό θα ενεργοποιήσει κάθε φορά που ο χρήστης πληκτρολογεί σε κάτι που δεν είναι ένα σύμβολο συν ή άλλη αριθμητική ένδειξη λειτουργίας . Γράψτε αυτό κάτω από την προηγούμενη περίπτωση :

default : printf ( " . Illegal Operation \\ n ")? Διάλειμμα?
Η 9

Έξοδος από το πρόγραμμα . Αυτό επιτυγχάνεται με την αποστολή αναπόσπαστο αξία στο λειτουργικό σύστημα. Συνήθως , η επιτυχής ολοκλήρωση του προγράμματος συμβολίζεται από την επιστροφή της αξίας " 0 " από την κύρια . Τοποθετήστε την ακόλουθη γραμμή κώδικα στο κάτω μέρος της κύριας λειτουργίας σας :

επιστροφή 0?
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα