Κοίτα το επιθυμητό αποτέλεσμα . Η οθόνη για ένα σωστό τρίγωνο των αριθμών μοιάζει με αυτό :
1
1 2
1 2 3
1 2 3 4 [ και ούτω καθεξής ] 2
Προσδιορίστε την είσοδο του χρήστη σας (εάν υπάρχει ) . Στην περίπτωση αυτή , ο χρήστης επιλέγει τον αριθμό των γραμμών του τριγώνου , οπότε θα πρέπει να ζητήσει από τον αριθμό των γραμμών από το χρήστη .
Εικόνων 3
Ελέγξτε εάν ο αριθμός των γραμμών είναι κατάλληλη για η έξοδος . Απαιτείται ένας ελάχιστος και ο μέγιστος αριθμός γραμμών ? Αλλιώς , μπορεί να προκύψουν προβλήματα . Για παράδειγμα , η είσοδος του χρήστη θα μπορούσε να είναι -1 , αλλά δεν μπορούμε να σχεδιάσετε ένα τρίγωνο με -1 γραμμές . Σε αυτό το παράδειγμα , θα θέσουμε 2 ο ελάχιστος αριθμός των γραμμών και 20 ως μέγιστο αριθμό των γραμμών .
Η 4
Ψάξτε για επαναλήψεις και βρόχους σχεδιασμού που βασίζονται σε αυτά . Σε αυτό το έργο υπάρχουν δύο βρόχους : ένα που αντλεί όλες τις γραμμές από τη γραμμή 1 στην τελευταία γραμμή , και ένα δεύτερο που αντλεί τα στοιχεία σε κάθε γραμμή και επαναφέρει κάθε φορά που μια νέα γραμμή αρχίζει να παρασύρεται . Αυτός ο βρόχος στοιχείο είναι ένθετο μέσα στο βρόχο γραμμή .
5
Βάλτε όλα τα βήματα αλγορίθμου μαζί σας . Μοιάζει με αυτό :
1 . Ρωτήστε για την είσοδο του χρήστη
2 . Έλεγχος για τα όρια ( μέγιστες και ελάχιστες)
3 . Σχεδιάστε τις γραμμές βρόχο
4 . Αντλούν στοιχεία για κάθε βρόχο γραμμή ( ένθετα μέσα σε γραμμές ισοπαλία loop )
5 . Τέλος το πρόγραμμα
εικόνων Από Αλγόριθμος Κώδικα
Η 6
Ρύθμιση κύριο πρόγραμμα σας . . Από τη στιγμή που ζητάει από το χρήστη να εισάγει δεδομένα, χρησιμοποιούν τη βιβλιοθήκη iostream
Οι πρώτες γραμμές κώδικα είναι :
# include χρησιμοποιώντας namespace std ? int main ( ) { αναγνωρίσει τις μεταβλητές και σταθερές . Χρειαζόμαστε μια μεταβλητή και δύο σταθερές : μια για την είσοδο του χρήστη ( που ονομάζεται " γραμμές " ) και μία σταθερά για το ελάχιστο δεσμευμένο ( min_lines ) και μέγιστη εξώφυλλο ( max_lines ) . Όλα αυτά θα πρέπει να είναι ακέραιοι . Ο κωδικός : int γραμμές? Int const min_lines = 2 ? Int const max_lines = 20 ? Ζητήστε από τον χρήστη για ο αριθμός των γραμμών . Αποθηκεύστε την είσοδο του χρήστη στις γραμμές μεταβλητή : cout <<" Εισάγετε τον αριθμό των γραμμών : « ? Cin >> γραμμές? Cout Εφαρμόστε τον έλεγχο για να βεβαιωθείτε ότι η είσοδος του χρήστη είναι εντός των ορίων. Αν είναι έξω από τα όρια , να διορθώσει θέτοντας το στην πλησιέστερη τιμή σύνδεσης . Ο κώδικας έχει ως εξής : if ( γραμμές { γραμμές = min_lines ? Cout <<" . Πολύ λίγες γραμμές να αλλάξει " else if ( γραμμές > max_lines ) { γραμμές = max_lines ? cout <<" Πάρα πολλές γραμμές για να αλλάξει ». < Ξεκινήστε το βρόχο που αντλεί τις γραμμές . Δεδομένου ότι γνωρίζουμε τον αριθμό των γραμμών δεν θα αλλάξει μετά την είσοδο του χρήστη , μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα βρόχο ΓΙΑ . Αφήστε το βρόχο ανοικτή σε φωλιά ο βρόχος που αντλεί κάθε αριθμό στη γραμμή . Εδώ είναι ο κώδικας : για ( int count1 = 1 ? Count1 == γραμμές? Count1 + + ) { Τοποθετήστε το δεύτερο ένθετα βρόχο μας να επιστήσει την στοιχεία σε κάθε γραμμή. Πληκτρολογήστε τον κωδικό : για ( count2 = 0 ? Count2 == count1 ? Count2 + + ) { cout <<( count2 +1 ) <<"" ? } Κλείστε βρόχο γραμμή μας . Κάθε φορά που ολοκληρώσετε την προβολή μίας γραμμής , να διατάξει τον υπολογιστή για να στείλετε δρομέα μας στην επόμενη γραμμή . Επίσης , προσθέστε ένα κενό μετά το τρίγωνο μας έχει εμφανιστεί πλήρως . Αυτός είναι ο κώδικας : cout < Cout < Τελειώστε μας . πρόγραμμα να επιστρέψει μια τιμή από την κύρια λειτουργία μας επιστροφή ( 0 ) ? } Πληκτρολογήστε την πλήρη κώδικα , και το πρόγραμμα σας είναι έτοιμο <. br > Εδώ είναι ο πλήρης κώδικας : # include χρησιμοποιώντας namespace std ? int main ( ) { int γραμμές? const int min_lines = 2 ? int const max_lines = 20 ? cout <<" Εισάγετε τον αριθμό των γραμμών : " ? cin >> γραμμές? cout < if ( γραμμές { γραμμές = min_lines ? cout <<" Πάρα πολύ λίγες γραμμές να αλλάξει ». < else if ( γραμμές > max_lines ) { γραμμές = max_lines ? cout <<" . Πάρα πολλές γραμμές που έχει μεταβληθεί σε " < για ( int count1 = 1 ? count1 == γραμμές? count1 + + ) { για ( count2 = 0 ? count2 == count1 ? count2 + + ) { cout <<( count2 +1 ) <<"" ? } cout < } cout < επιστροφή ( 0 ) ? }
Η 7
8
Η 11
12
13
Η 14
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα