Ρωτήστε και διαβάστε είσοδο του χρήστη . Το πρόγραμμα πρέπει να είναι σε θέση να χειριστεί την είσοδο αν είναι δεκαδικός ή ακέραιος . 2
αξιολογήσει εάν ο αριθμός θα πρέπει να στρογγυλοποιούνται προς τα πάνω ή προς τα κάτω . Συνεχίστε να στρογγυλοποιεί τον αριθμό .
Εικόνων 3
εξόδου το αποτέλεσμα για το χρήστη . Το αποτέλεσμα θα πρέπει να αποστέλλουν στην οθόνη του υπολογιστή .
Η 4
Γράψτε πλήρης αλγόριθμος σας . Ο αλγόριθμος είναι : " . Διαβάστε είσοδο του χρήστη , αξιολογεί στρογγυλοποιεί προς τα πάνω ή στρογγυλοποίηση προς τα κάτω και γύρο και έξοδο το αποτέλεσμα "
εικόνων Γράψτε τη C + + κώδικα
5
Ρύθμιση σας προγράμματος . Η C + + βιβλιοθήκη iostream θα χειριστεί την ανάγνωση των δεδομένων που εισάγει ο χρήστης και θα εξάγει τα αποτελέσματα στην οθόνη
Αυτός είναι ο κώδικας : .
# Include χρησιμοποιώντας namespace std ? int main ( ) { Δήλωση μεταβλητών . Για αυτή την άσκηση δηλώσει μια μεταβλητή float για να αποθηκεύσετε την τιμή ανάγνωσης . Να αναγνωρίσει , επίσης , δύο ακέραιων μεταβλητών , για να αποθηκεύσετε την απάντηση και μία για τις πράξεις Αυτός είναι ο κώδικας : . Επιπλέουν num1 ? Int num2 , op ? Ζητήστε από το χρήστη να εισάγει και να διαβάσετε την είσοδο . . Βεβαιωθείτε ότι το κείμενο έχει σωστή απόσταση Αυτός είναι ο κώδικας ? Cout <<"Εισάγετε ένα δεκαδικό ( float ) Αριθμός : « ? Cin > ? > num1 ? cout < αξιολογήσει εάν πρέπει να στρογγυλοποιεί προς τα πάνω ή προς τα κάτω της αξίας του κεφαλαίου κίνησης . Χρησιμοποιήστε τη μεταβλητή που ονομάζεται " op " για να "ρίχνει " την τιμή float ( num1 ) . Μόλις αξιολογήσεις και ενέργειες είναι πλήρεις , αποθηκεύστε τον τελικό αριθμό στη μεταβλητή επισημαίνονται Αυτός είναι ο κώδικας " num2 . " : Op = ( num1 * 10 ) ? /* Αυτό ονομάζεται σιωπηρή χυτά ή σιωπηρή μετατροπή * / αν ( ( op 10%) <5 ) num2 = ( op /10 ) ? άλλο { num2 = ( op /10 ) ? num2 + + ? } εξόδου η απάντηση επί της οθόνης . Παρέχετε κατάλληλη απόσταση και αλλαγές γραμμής . . Τερματίστε το πρόγραμμα σας επιστρέφοντας καμία αξία Αυτός είναι ο κώδικας : cout < cout < επιστροφή ( 0 ) ? }
Η 6
Σελίδα 7
Η 9
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα