1 Τοποθετήστε το C + + IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν ανοίγει , επιλέξτε « File /New /Έργο » και επιλέξτε « C + + Έργου » για να δημιουργήσετε ένα νέο C + + project . Ένα κενό αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο τμήμα επεξεργασίας κειμένου του IDE 2
Εισαγωγή του φορέα βιβλιοθήκης γράφοντας την ακόλουθη γραμμή στο επάνω μέρος του αρχείου πηγαίου κώδικα : .
# περιλαμβάνουν Δημιουργήστε μια συνάρτηση που επιστρέφει ένα διάνυσμα . Ο τύπος επιστροφής για μια λειτουργία προηγείται το όνομά του . Για να δηλώσετε μια συνάρτηση που επιστρέφει ένα διάνυσμα , γράψτε την ακόλουθη δήλωση : φορέα { } αναγνωρίσει ένα φορέα στο εσωτερικό του λειτουργία " funct . " Αυτό θα είναι το διάνυσμα επιστρέφει λειτουργία σας . Γράψτε την ακόλουθη ανάμεσα στις αγκύλες του « funct " λειτουργία : φορέα Προσθέστε κάποια στοιχεία για τον φορέα με τη μέθοδο της " push_back " . Αυτό θα προσθέσει ένα στοιχείο στο πίσω μέρος του φορέα . Για να προσθέσετε διάφορα στοιχεία για το φορέα , γράψτε τις παρακάτω γραμμές κώδικα κάτω από το προηγούμενο Επιστροφή του φορέα , η οποία θα το αντιγράψετε σε ό, τι κομμάτι κώδικα επικαλείται αυτή τη λειτουργία . Τοποθετήστε τον ακόλουθο κώδικα στο τέλος του σώματος λειτουργίας : επιστρέψει ν ? Δημιουργήστε μια κύρια λειτουργία , η οποία είναι όπου το πρόγραμμά σας θα αρχίσει την εκτέλεση . Γράψτε την ακόλουθη δήλωση της συνάρτησης στο χώρο κάτω από τη λειτουργία " funct " : int main ( ) { } Δημιουργία φορέα μέσα από τον κύριο λειτουργία . Αυτό θα αποθηκεύσει τον φορέα που επιστρέφεται από τη συνάρτηση " funct . " Γράψτε τα ακόλουθα μέσα στις αγκύλες του κύρια λειτουργία : φορέα Καλέστε τη λειτουργία " funct » και να εκχωρήσετε το επέστρεψε φορέα για "v " γράφοντας τα εξής κάτω από την προηγούμενη δήλωση: v = funct ( ) ? Loop μέσω του φορέα και να εκτυπώσετε τα στοιχεία του . Γράψτε την ακόλουθη for loop κάτω από την προηγούμενη δήλωση: για ( unsigned int i = 0 ? I cout < Εκτελέστε το πρόγραμμα πατώντας το πράσινο κουμπί αναπαραγωγής . Η έξοδος του προγράμματος μοιάζει με αυτό : 1 2 3 4 5
3
Η 4
5
6
Η 7
8
Η 9
10
11
Η
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα