1 Ανοίξτε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου και να αρχίσει το αρχείο του προγράμματος με τη συμπερίληψη της βιβλιοθήκης επικεφαλίδα για να χειριστεί πρότυπο εισόδου και εξόδου . Τύπος : # include Ξεκινήστε τον κώδικα του προγράμματος με την «κύρια » λειτουργία. . Σε ένα απλό πρόγραμμα όπως αυτό, η κύρια λειτουργία μπορεί να τοποθετηθεί λογικά στην κορυφή του αρχείου κώδικα . Το πρόγραμμα επιστρέφει ακέραιες τιμές , ώστε να δηλώσει την κύρια λειτουργία αναλόγως . Τύπος : int main () { αναγνωρίσει μια ακέραια μεταβλητή για να κρατήσει τις υπολογισμένες τιμές . . Τύπος: int n ? Ζητήστε από το χρήστη πόσους αριθμούς στη σειρά για τον υπολογισμό . . Τύπος: . Printf ( " ; \\ nhow πολλούς αριθμούς της σειράς θα θέλατε \\ n" ) ? Πάρτε την είσοδο του χρήστη από το πληκτρολόγιο . Τύπος : scanf ( " % d" , & n ) ? Υπολογίστε και έξοδο την ακολουθία με τη λειτουργία " Fibonacci " . Η λειτουργία τοποθετείται κάτω από την κλήση στο αρχείο προγράμματος . Αυτή η κλήση περνά τη μεταβλητή ο χρήστης εγγράφεται σε απόκριση προς τον κώδικα στο προηγούμενο βήμα για τη λειτουργία . Τύπος : fibonacci ( n ) ? Επιστροφή " 0 " για να τερματίσει την κύρια λειτουργία . . Τύπος: επιστροφή 0? Γράψτε το " Fibonacci " λειτουργία που κάνει την πραγματική τους υπολογισμούς και εκτυπώνει τις τιμές στην οθόνη . . Τύπος: . Int fibonacci ( int n ) { αναγνωρίσει τις μεταβλητές που χρησιμοποιούνται για τον υπολογισμό . Τύπος : int a = 0 ? Int b = 1 ? Ποσό int ? Int i ? . Παρατηρήστε ότι όλες οι μεταβλητές δηλώνονται ως ακέραιες τιμές . Οι αρχικές τιμές είναι 0 και 1 . Η μεταβλητή " σύνολο " κρατάει το αποτέλεσμα της προσθήκης των μεταβλητών "a" και "b ", ενώ " i " χρησιμοποιείται για να αυξήσετε το βρόχο λειτουργία μέχρι " n" ή τον αριθμό των μελών της σειράς ζήτησε επιτευχθεί . Γράψτε το λειτουργικό τμήμα της συνάρτησης . Αυτό είναι απλά κώδικας C για τον τύπο της σειράς Fibonacci . Τύπος : . Για ( i = 0 ? I Αποθηκεύστε το αρχείο προέλευσης με το όνομα " fibonacci.c " και να το μετατρέψει σε ένα εκτελέσιμο εκτελώντας το αρχείο στο compiler σας .
εικόνων 3
Η 4
5
Η 6
Η 7
8
Η 9
10
11
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα