Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να χρησιμοποιήσετε ένα Iterator STL Vector

Η γλώσσα προγραμματισμού C + + έρχεται με μια βιβλιοθήκη λειτουργιών που σας επιτρέπουν να εκτελέσετε πολλές βασικές εργασίες προγραμματισμού με ευκολία . Το Πρότυπο Template Library ( STL ) , η οποία είναι ενσωματωμένη σε C ​​+ + , παρέχει την κλάση διάνυσμα , το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να περιέχουν στοιχεία σε μια διαδοχική συστοιχία. Είδη συνέχεια πρόσβαση χρησιμοποιώντας έναν iterator . Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πλήρως ένα φορέα , χωρίς να έχει προηγηθεί η κατανόηση πώς λειτουργούν iterators . Iterators ουσιαστικά πρόσβαση στα στοιχεία σε δοχεία και να παρέχει μια διεπαφή για την πρόσβαση και την τροποποίηση των δεδομένων . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
C + + ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης ( IDE ) , όπως Eclipse CDT
C + + Compiler , μια τέτοια GCC
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Τοποθετήστε το C + + IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν ανοίγει , επιλέξτε " File /New /Project" και επιλέξτε " C + + Project" για να δημιουργήσετε ένα νέο C + + project . Ένα κενό αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο τμήμα επεξεργασίας κειμένου του IDE . 2

να κηρύξει την « Vector » βιβλιοθήκη για χρήση σε αυτό το έργο . Η " Iterators " θα συμπεριληφθεί αυτόματα με αυτό . Πληκτρολογήστε την ακόλουθη στην κορυφή του αρχείου πηγαίου κώδικα :

# include

χρησιμοποιώντας namespace std ?
Εικόνων 3

αναγνωρίσει ένα κύριο λειτουργία , πληκτρολογώντας τα εξής :

int main ( ) {

}
Η 4

αναγνωρίσει ένα νέο φορέα , γράφοντας τα εξής μέσα στις αγκύλες της κύριας λειτουργίας :

φορέα characterVector ?
5

Προσθέστε κάποια στοιχεία για το φορέα, έτσι ώστε να μπορείτε να μετακινηθείτε πάνω τους . Χρησιμοποιήστε τις ακόλουθες δηλώσεις για να προσθέσετε στοιχεία για το
6

Δημιουργήστε έναν iterator για το φορέα. Ένας iterator είναι υπεύθυνος για την παρακολούθηση της τρέχουσας spot σε ένα φορέα , και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πρόσβαση στα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα εκεί . Για να δηλώσετε ένα φορέα , γράψτε την ακόλουθη δήλωση :

φορέα :: iterator i ?
Η 7

επαναλήψεις μέσω του φορέα με τη χρήση του iterator . Μπορείτε να ρυθμίσετε το iterator στην αρχή της λίστας και να αρχίσει looping μέσω του φορέα με αυτόν τον τρόπο . Γράψτε ένα " for loop " όπως αυτό :

για ( i = characterVector.begin ()? I

{ }
Η 8

Εκτυπώστε κάθε στοιχείο στον φορέα τοποθετώντας την ακόλουθη δήλωση εκτύπωσης ανάμεσα στις αγκύλες του " for loop : "

cout <<* i < Τετάρτη 9

Εκτελέστε το πρόγραμμα πατώντας το πράσινο κουμπί " Play" . Το πρόγραμμα εξάγει τα ακόλουθα :

ένα

β

c
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα