1 Ρυθμίστε το πρόγραμμά σας σε Visual C + + σας editor . Ξεκινήστε με τη συμπερίληψη των « iostream " και " string" βιβλιοθήκες . Η βιβλιοθήκη iostream χειρίζεται τις διαδικασίες εισόδου και εξόδου . . Η βιβλιοθήκη κορδόνι χρησιμοποιείται για να λειτουργήσει με κορδόνια , τα οποία είναι δομές δεδομένων έχουν σχεδιαστεί για να αποθηκεύουν και να διαχειρίζονται τις λέξεις και το κείμενο σε γενικές γραμμές
Αυτός είναι ο κώδικας :
# include # include χρησιμοποιώντας namespace std ? int main ( ) { 2 Δήλωση μεταβλητών στο πρόγραμμά σας . Πρέπει να δηλώσετε τις μεταβλητές για τα αγγλικά μονάδες , μονάδες του μετρικού συστήματος , μια μεταβλητή για να επιλέξετε μια μετατροπή , και μια μεταβλητή για να ελέγξετε αν η είσοδος είναι σωστή . . Προετοιμαστεί δύο συστοιχίες string για να κρατήσει τις μονάδες ( μία σειρά για την αγγλική μονάδες , η άλλη για μετρικές μονάδες ) και ένα διπλό σειρά για την αποθήκευση των συντελεστών μετατροπής Αυτές είναι οι μεταβλητές initializations : διπλό μονάδες //Αγγλικά διπλό μετρικό ? ? eng //μετρικές μονάδες bool checkchoice = true ? //για να ελέγξετε την επιλογή του χρήστη int επιλογή? //αποθηκεύει τα επιλογή του χρήστη διπλό conv [ 4 ] = { 2.54 , 1.609 , 4.448 , 1.609 } ? //ίντσα , mile, λίβρα , μιλίων ανά ώρα παράγοντες engUnits string [ 4 ] = { " ίντσες " , " μίλια " , " κιλά " , " μίλια ανά ώρα "} ? metUnits string [ 4 ] = { " εκατοστά " , " χιλιόμετρα " , " Newtons " , " χιλιόμετρα ανά ώρα " } ? Εμφάνιση μενού για το χρήστη . Το μενού θα ζητήσει από το χρήστη να κάνει μια επιλογή , και το πρόγραμμα θα εκτελέσει την κατάλληλη μετατροπή με βάση την επιλογή του χρήστη Αυτός είναι ο κωδικός για να εμφανιστεί το μενού : . Cout < "Επιλέξτε μια μετατροπή από το μενού : " < cout <<" 1 ίντσες σε εκατοστά . " < cout < " . 2 μίλια σε χιλιόμετρα " < cout <<" 3 λίρες σε Newtons . " < cout <<" . 4 μίλια ανά ώρα σε χιλιόμετρα ανά ώρα " < cout <<" Η επιλογή σας : " ? cin >> επιλογή? cout < Ελέγξτε αν η επιλογή του χρήστη είναι σωστή . Εάν η επιλογή είναι σωστή, η αξία της checkchoice θα αλλάξει σε Αυτός είναι ο κώδικας : αν ( επιλογή <1
εικόνων 3
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα