1 Τοποθετήστε το Ο IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν ανοίγει , επιλέξτε " File /New /Project" και επιλέξτε " C Project" για να δημιουργήσετε ένα νέο έργο C . Ένα κενό αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο τμήμα επεξεργασίας κειμένου του IDE 2
Εισαγωγή των ακόλουθων δύο βιβλιοθήκες : . " . Stdio " " Μαθηματικά " και Η πρώτη επιτρέπει να γράφετε εύκολα τα δεδομένα σε μια κονσόλα της παραγωγής , ενώ η δεύτερη παρέχει πρόσβαση σε μαθηματικές συναρτήσεις . Γράψτε την ακόλουθη στην κορυφή του αρχείου πηγαίου κώδικα :
# include # include Δημιουργήστε μια κύρια λειτουργία . Αυτό είναι όπου το πρόγραμμά σας ξεκινά την εκτέλεση , και αυτό είναι όπου όλα τη λογική σας θα διαμένουν . Γράψτε τα εξής κάτω από το " # include " δηλώσεις : int main ( ) { } αναγνωρίσει κάποιες ακέραιες τιμές που θα χρησιμοποιήσετε για να υπολογίσετε το " pow " Λειτουργία με . Γράψτε τις ακόλουθες δύο καταστάσεις μεταξύ των αγκυλών από τις κύριες λειτουργίες : int x = 2 ? Int y = 3 ? Χρησιμοποιήστε το " Pow " λειτουργία για να λύσει την εξίσωση " Δύο στη δύναμη των τριών . " Γράψτε την ακόλουθη δήλωση κάτω από τις δύο γραπτές στο προηγούμενο βήμα : int z = pow ( x , y) ? Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία « Pow " για την επίλυση της εξίσωσης " δύο στη δύναμη των τριών . " Γράψτε την ακόλουθη δήλωση κάτω από τις δύο γραπτές στο προηγούμενο βήμα : int z = pow ( x , y) ? Εκτελέστε το πρόγραμμα πατώντας το πλήκτρο "Play" πράσινο , που βρίσκεται στην πάνω σειρά των κουμπιών . Η έξοδος του προγράμματος μοιάζει με αυτό : Αξία του z : 8
3
Η 4
5
Η 6
Η 7
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα