1 Κατεβάστε και εγκαταστήστε τις βιβλιοθήκες Allegro για χρήση με C compiler σας . Ξεκινήστε ένα νέο αρχείο κώδικα C , είτε σε IDE σας ή χρησιμοποιώντας ένα απλό πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου, όπως το Notepad ή το gedit . 2
Συμπεριλάβετε τα αρχεία header Allegro στην αρχή του κώδικα σας, ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα δύο ο πυρήνας και τα γραφικά λειτουργίες που παρέχονται από τη βιβλιοθήκη. Οι πρώτες γραμμές θα πρέπει να μοιάζει κάπως έτσι :
# include # include Ξεκινήστε τη συνάρτηση main () και να καλέσει τις λειτουργίες για να προετοιμαστεί Allegro , η οποία σας επιτρέπει να εμφανίσετε γραφικά . Αυτό θα πρέπει να μοιάζει με το παρακάτω : int main ( int argc , char * argv [ ] ) { al_init ( ) ? Al_init_image_addon ( ) ? Δημιουργήστε μια οθόνη πάνω στην οποία να επιστήσω γραφικά , χρησιμοποιώντας τα επιχειρήματα λειτουργία για να ρυθμίσετε την ανάλυση της οθόνης σε 640 από 480 . Δημιουργήστε μια εικόνα bitmap στη μνήμη και να δώσει τα στοιχεία που βρέθηκαν στο αρχείο " Image.png " που είναι αποθηκευμένο στο σκληρό σας δίσκο . Αυτό θα μοιάζει με το παρακάτω : ALLEGRO_DISPLAY * display = al_create_display ( 640 , 480) ? ALLEGRO_BITMAP * bmp = al_load_bitmap ( " Image.png ")? Ρυθμίστε το χρώμα της οθόνης σε μαύρο και να επιστήσει την εικόνα σας σε αυτήν σε ένα offset 50 pixel , τόσο οριζόντια όσο και κάθετα . Allegro χρησιμοποιεί δύο οθόνες , μία για την κατάρτιση και ένα για την εκτύπωση στην οθόνη . Flip να δείτε την εικόνα σας και να περιμένετε 10 δευτερόλεπτα πριν από το κλείσιμο του προγράμματος . Οι λειτουργίες για να κάνουν το παραπάνω να μοιάζει με αυτό : al_clear_to_color ( al_map_rgb ( 0,0,0 ) ) ? Al_draw_bitmap ( bmp , 50 , 50 , 0 ) ? al_flip_display ( ) ? al_rest ( 10,0 ) ? Ελευθερώστε τη μνήμη που χρησιμοποιείται από το bitmap και την οθόνη για την πρόληψη σπατάλη πόρων . Οι τελικές γραμμές κώδικα σας θα πρέπει να μοιάζει κάπως έτσι : al_destroy_bitmap ( bmp ) ? Al_destroy_display ( οθόνη ) ? Επιστροφή 0? } Συντάξτε τον κώδικά σας . Δημιουργήστε μια εικόνα PNG χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα γραφικών της επιλογής σας και να το αποθηκεύσετε ως " Image.png " στον ίδιο κατάλογο με το εκτελέσιμο πρόγραμμα σας . Εκτελέστε το πρόγραμμά σας για να δείτε τις λειτουργίες γραφικών στην εργασία .
3
Η 4
5
Η 6
Σελίδα 7
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα