αναγνωρίσει έναν ακέραιο σας θα χρησιμοποιήσει για το αποτέλεσμά σας , χρησιμοποιώντας τη σύνταξη " int βαθμολογία = 0 ? ", Όπου το σκορ να είναι η ακέραια μεταβλητή όνομα που θα χρησιμοποιείτε . Στη συνέχεια , να δηλώσει έναν ακέραιο για την απάντηση σε κάθε ερώτηση με τη σύνταξη " επιλογή int ? ", Όπου " επιλογή " είναι το όνομα της μεταβλητής θα χρησιμοποιήσει 2
Τύπος " cout <<" ερώτηση . " ? ", όπου " θέμα " είναι το ερώτημα που θέλετε να θέσετε
εικόνων 3
Τύπος . " printf ( " επιλογή : απάντηση » ) ? ", όπου " επιλογή " είναι ο αριθμός των πιθανών απάντηση .
Η
4 Επαναλάβετε το βήμα 3 μέχρι να δώσει τη σωστή απάντηση και τις λανθασμένες distractors για την ερώτηση .
5
Τύπος " scanf ( " % d " , & επιλογής ) ? "για να επιτρέψει εξεταζόμενος σας στην είσοδο της επιλογής της και το εκχωρούμε στις μεταβλητές επιλογής
Η 6
Ρύθμιση του . " if " που θα ελέγχει την απάντησή σας για να δείτε αν είναι σωστό . Χρησιμοποιήστε τη σύνταξη :
" αν (επιλογή == σωστή απάντηση ) {
βαθμολογία = βαθμολογίας + 1 ?
Printf ( « Σωστό » ) ?
} "
να αυξήσει το σκορ του εξεταζόμενος να αντικατοπτρίζει σωστή απάντηση του , και όπου" Correct " είναι ένα κατάλληλο μήνυμα για να ενημερώσει τη δοκιμή κτήτορας αυτού του γεγονότος .
Η 7
Ρύθμιση του κώδικα για αν ο χρήστης παίρνει την ερώτηση λάθος με τη σύνταξη :
" else {
printf ( " λάθος , η σωστή απάντηση ήταν : σωστή απάντηση » ) ?
} "
όπου" λάθος " είναι το μήνυμα που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για να ενημερώσει το εξεταζόμενος που πήρε η ερώτηση λάθος , και " σωστή απάντηση " είναι η σωστή απάντηση .
8
Επαναλάβετε τα βήματα δύο έως επτά έως ότου έχετε γράψει όλες τις ερωτήσεις
Η 9
Εμφάνιση βαθμολογία του χρήστη με τη σύνταξη : . " printf ( " απαντήσατε % d από % d ερωτήσεις σωστά » , σκορ , συνολικά - ερωτήσεις) ? . ", όπου " συνολικά ερωτήματα " είναι ο συνολικός αριθμός των ερωτήσεων που τίθενται στη δοκιμή
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα