Εγκατάσταση Allegro , μετά την τεκμηρίωση για να το ρυθμίσετε να συνεργαστεί με σας C + + compiler . Δημιουργήστε μια μικρή εικόνα χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα γραφικών όπως το GIMP ή το MS Paint και να το αποθηκεύσετε στον κατάλογο που σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε για το έργο σας . Ξεκινήστε ένα νέο αρχείο cpp . , Γράφοντας τον κώδικα στο πρόγραμμα επεξεργασίας IDE σας ή ένα απλό πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου . 2
Συμπεριλάβετε τα αρχεία κεφαλίδας που χρειάζεστε για να αποκτήσετε πρόσβαση σε λειτουργίες της βιβλιοθήκης Allegro . Θα χρειαστείτε δύο τέτοια αρχεία για τους σκοπούς του παρόντος προγράμματος --- η κύρια επικεφαλίδα του Allegro και την κεφαλίδα για τη μονάδα γραφικών . Ο κωδικός για αυτό θα μοιάζει με το παρακάτω :
# include # include Δημιουργήστε το main ( ) συνάρτηση για το πρόγραμμά σας , μαζί με τις μεταβλητές για το χειρισμό επιχειρήματα της γραμμής εντολών . Καλέστε τις λειτουργίες έναρξη τόσο του πυρήνα Allegro και τα γραφικά add-on για να ρυθμίσετε το σύστημα και σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε άλλες λειτουργίες Allegro . Αυτό θα πρέπει να μοιάζει με το παρακάτω : int main ( int argc , char * argv [ ] ) { al_init ( ) ? Al_init_image_addon ( ) ? Δημιουργήστε δείκτες για να χειριστεί την οθόνη και την εικόνα που θα εμφανίζεται στην οθόνη . Εκχώρηση των αξιών αυτών δείκτες για να ρυθμίσετε την ανάλυση οθόνης και να φορτώσει την εικόνα . Ο κώδικας για να γίνει αυτό θα πρέπει να μοιάζει με το παρακάτω : ALLEGRO_DISPLAY * my_display = al_create_display ( 640 , 480) ? ALLEGRO_BITMAP * my_bitmap = al_load_bitmap ( " Image.png ")? Καταργήστε την οθόνη με ένα κομψό, μαύρο και να επιστήσει την εικόνα σας σε αυτό στην επάνω αριστερή γωνία της οθόνης . Οι τιμές του al_map_rgb ( ) επιχειρήματα μπορεί να αλλάξει για να ορίσετε ένα διαφορετικό χρώμα RGB στην οθόνη , ενώ τα δύο πρώτα επιχειρήματα για τη λειτουργία al_draw_bitmap ( ) μπορεί να αλλάξει για να αλλάξει τη θέση της εικόνας . Ο κώδικας αυτός θα πρέπει να μοιάζει με το παρακάτω : al_clear_to_color ( al_map_rgb ( 0,0,0 ) ) ? Al_draw_bitmap ( my_bitmap , 0 , 0 , 0 ) ? Flip τα ρυθμιστικά της οθόνης για να δείξει την εικόνα στην οθόνη . Η οθόνη Allegro χρησιμοποιεί δύο ρυθμιστικά , το πίσω μέρος για την κατάρτιση και κατά το μέτωπο για την εκτύπωση στην οθόνη . Ρίχνεις τα δύο σας επιτρέπει να δείτε τα αποτελέσματα των προηγούμενων λειτουργιών γραφικών . Καλέστε al_rest ( ) ώστε το πρόγραμμα να περιμένετε 10 δευτερόλεπτα πριν προχωρήσετε al_flip_display ()? . Al_rest ( 10,0 ) ? καταστρέψει την εικόνα και την απεικόνιση μεταβλητές , απελευθερώνοντας τη μνήμη που χρησιμοποιείται για την αποθήκευση του περιεχομένου τους. Τερματίστε το πρόγραμμα τη στιγμή που αυτά τα δεδομένα είναι δωρεάν , ως εξής : al_destroy_bitmap ( my_bitmap ) ? Al_destroy_display ( my_display ) ? Επιστροφή 0? } μεταγλώττιση του προγράμματος , διατηρώντας το εκτελέσιμο αρχείο στον ίδιο φάκελο με την εικόνα που δημιουργήσατε .
Η
3
Η 4
5
Η 6
Η 7
8
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα