Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να αναπαραστήσουν μια καρτέλα σε ένα String σε CPP

Σε μια γλώσσα προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών , μια σειρά αντιπροσωπεύει μια σειρά από χαρακτήρες, όπως γράμματα , σημεία στίξης και κενά . Στη C + + , δεν μπορείτε να εκπροσωπεί όλους τους χαρακτήρες ενός string . Για παράδειγμα , δεν μπορείτε να πατήσετε το πλήκτρο " Tab " στο πληκτρολόγιό σας για να βάλετε μια καρτέλα σε μια σειρά . Αντ 'αυτού , θα πρέπει να " δραπετεύσει " έναν χαρακτήρα που αντιπροσωπεύει την καρτέλα . Για να ξεφύγουν από ένα χαρακτήρα tab σε μια σειρά , πληκτρολογήστε την ανάστροφη κάθετο πριν από το γράμμα " t" για να πει το πρόγραμμα για να προσθέσετε μια καρτέλα σε αυτό το σημείο στη σειρά . Οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε ένα νέο αρχείο C + + πηγή . Τοποθετήστε τον κέρσορα στο πάνω μέρος του αρχείου 2

Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : .

# Include

# include

using namespace std ?

Αυτό περιλαμβάνει τις τυποποιημένες αρχεία iostream και κορδόνι. Η πρώτη περιλαμβάνει τις λειτουργίες εισόδου και εξόδου και ο δεύτερος έχει συναρτήσεις συμβολοσειράς που σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε και να χειριστείτε τις μεταβλητές συμβολοσειράς .
Εικόνων 3

Τοποθετήστε το δρομέα στο σημείο όπου θέλετε να δημιουργήσετε ένα string με μια καρτέλα σε αυτό. Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα :

myStr string?

MyStr = " This is my \\ tstring " ?

Cout <

Η πρώτη γραμμή δημιουργεί μια νέα μεταβλητή συμβολοσειράς . Η δεύτερη γραμμή προετοιμάζει την αξία του . Μέσα από το string, το "\\ t" τμήμα αντιπροσωπεύει μια καρτέλα . Η τρίτη γραμμή εκτυπώνει το string στην οθόνη . Η ίδια η σειρά έχει μια καρτέλα μεταξύ " μου " και " string" και όχι ένα απλό χαρακτήρα διαστήματος .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα