1 Ανοίξτε το C + + αρχείο σας σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας όπως το Microsoft Visual Studio Express . 2
Συμπεριλάβετε τις βιβλιοθήκες που απαιτούνται για την πρόσβαση στις διάφορες λειτουργίες του προγράμματος με την προσθήκη του ακόλουθο κώδικα στο επάνω μέρος του αρχείου σας :
# include # include # include Δήλωση μεταβλητών για χρήση στο πρόγραμμα και να παρέχει τις αρχικές τιμές με την προσθήκη του παρακάτω κώδικα στην κύρια λειτουργία σας : const int SIZE = 6 ? //πόσοι αριθμοί λοταρία const int LOTTERY_MIN_NUM = 1 ? //ελάχιστο αριθμό λαχείων const int LOTTERY_MAX_NUM = 53 ? //μέγιστο αριθμό λαχείων const int MaxBufferSize = 3 ? int lottery_numbers [ SIZE ] ? //νίκης τυχερών αριθμών του υπολογιστή int user_numbers [ SIZE ] ? //χρήστης εισαγωγή αριθμών char ch ? char buffer [ MaxBufferSize ] ? int char_count = 0 ? int αριθμό = 0 ? int valid_number = 0 ? int n = 0 ? int νίκη = 0 ? Συλλέξτε τους αριθμούς λαχειοφόρων αγορών του χρήστη με την προσθήκη του παρακάτω κώδικα : printf ( " Πληκτρολογήστε αριθμούς d λοταρία % , μία σε κάθε γραμμή ( % d - % d ) \\ n" , ΜΕΓΕΘΟΣ , LOTTERY_MIN_NUM , LOTTERY_MAX_NUM ) ? για ( n = 0 ? n <ΜΕΓΕΘΟΣ ? n + + ) { valid_number = 0 ? ενώ ( valid_number == 0 ) { ch = getchar ( ) ? char_count = 0 ? ενώ ( ! ( ch = ' \\ n' ) && ( char_count { buffer [ char_count ] = ch ? ch = getchar ( ) ? char_count + + ? } αν ( char_count { buffer [ char_count ] = ' \\ 0'? . } άλλο { printf ( " Μη έγκυρος αριθμός Enter ένας αριθμός μεταξύ % d και % d \\ n " , LOTTERY_MIN_NUM , LOTTERY_MAX_NUM ) ? ρυθμιστικό [ MaxBufferSize - 1 ] = ' \\ 0'? valid_number = 0 ? να συνεχίσει? } αριθμό = atoi ( buffer ) ? αν ( ( αριθμός
εικόνων 3
Η 4
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα