Δημιουργήστε ένα δισδιάστατο πίνακα. Μια πολυδιάστατη array έχουν ουσιαστικώς αντιπροσωπεύει μια σειρά από πίνακες ή μια συλλογή των συλλογών . Ωστόσο, αυτό σημαίνει ότι ένα δισδιάστατο πίνακα μπορεί να αντιπροσωπεύει ένα πλέγμα . Αυτό σημαίνει επίσης ότι οποιαδήποτε x και y συντεταγμένων μπορούν να υπάρχουν στο δίκτυο. Το παρακάτω παράδειγμα δείχνει ένα απλό δίκτυο , 50 μονάδες από 50 μονάδες :
int δίκτυο [ 50 ] [ 50 ] ? 2
Χρησιμοποιήστε ένα βρόχο για να συμπληρώσετε το πλέγμα . Σε αυτήν την περίπτωση , δεν έχει αξία στο δίκτυο σημαίνει τίποτα, γιατί τίποτα δεν έχει προετοιμαστεί . Ένας προγραμματιστής μπορεί να θέλετε να ξεκινήσετε από μια βάση της αξίας 0 ανά μονάδα πριν από την εργασία στο δίκτυο . Χρησιμοποιήστε αυτό το παράδειγμα βρόχου να κάνουν όλες οι τιμές στο δίκτυο ίση 0 :
int i = j = 0 ?
Για ( i ? I <50 ? I + + ) {
για ( j ? j <50 ? j + + ) {
πλέγμα [ i ] [ j ] = 0 ?
} }
Η
3
Τοποθετήστε ένα στοιχείο του πλέγματος . Ωστόσο, το παιχνίδι το κείμενο ορίζει την τοποθέτηση αξία μέσα στο πλέγμα , το ελέγξετε για πρώτη φορά από την είσοδο και να πάρει τιμές από το δίκτυο . Το παρακάτω παράδειγμα δείχνει πώς μπορείτε να εισαγάγετε τιμές στο δίκτυο και να πάρετε πίσω :
int x = 2 ?
Int y = 3 ?
Δικτύου [ x ] [ y ] = x + y ? //πλέγμα [ 2 ] [ 3 ] = 5
int z = ( x + y ) * y ?
πλέγμα [ z ] [ y ] = x ? //πλέγμα [ 15 ] [ 3 ] = 2
int result = πλέγμα [ 2 ] [ 3 ] ?
int Result2 = πλέγμα [ z ] [ 3 ] ?
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα