μεταγλώττιση του προγράμματος σας . Δεν υπάρχουν ειδικές σημαίες υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν PIX , αλλά υπάρχουν και κάποιες πρόσθετες ρυθμίσεις που είναι απαραίτητες για τον εντοπισμό σφαλμάτων shaders HLSL . Για τον εντοπισμό σφαλμάτων shaders HLSL σε DirectX 9 , να κηρύξει την D3DXSHADER_DEBUG και D3DXSHADER_SKIPOPTIMIZATION compiler flags . Για shaders debug HLSL στο DirectX 10 , να κηρύξει τους D3D10_SHADER_DEBUG και D3D10_SHADER_SKIP_OPTIMIZATION compiler σημαίες . 2
Open ΠΥΞ και να ρυθμίσετε ένα βασικό πείραμα ΠΥΞ . Αυτό το πείραμα θα συλλάβει όλα τα δεδομένα γραφικών για την εφαρμογή σας, όταν εκτελείται . Διαμορφώστε το πείραμα για να παρακολουθείτε την επιθυμητή πληροφορία Direct3D κλήση .
Εικόνων 3
Εκτελέστε το πείραμα κάνοντας κλικ στο κουμπί "Start Πείραμα " . Αυτό θα ξεκινήσει την εφαρμογή γραφικών σας και να καταγράφει όλες τις κλήσεις , όπως ορίζεται από τις ρυθμίσεις του πειράματος .
Η 4
δεδομένων κριτική συλλαμβάνονται κατά τη διάρκεια του πειράματος ΠΥΞ χρησιμοποιώντας την προβολή Run . Σταματήστε το πείραμα στο επιθυμητό πλαίσιο.
5
Χρησιμοποιήστε τα γεγονότα προβολή για να δείτε τις κλήσεις που πραγματοποιούνται στο Direct3D για το τρέχον πλαίσιο . Μπορείτε να αναθεωρήσετε τα δεδομένα που αποστέλλονται σε αυτές τις κλήσεις και την τροποποίηση των δεδομένων που χρησιμοποιήθηκαν . Μπορείτε επίσης να καταστήσει εν μέρει μια σκηνή , μία κλήση Direct3D σε μια στιγμή , για να δούμε πώς κάθε κλήση αλλάζει το σκηνικό που παρέχονται .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα