Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να χρησιμοποιήσετε το OpenGL στο Visual C

Open source OpenGL επιτρέπει προγραμματιστές χρησιμοποιούν οι βιβλιοθήκες για τη δημιουργία 3D γραφικών . Πρέπει να εισάγετε τους OpenGL βιβλιοθήκες σε Visual C για να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες και τις ιδιότητες των βιβλιοθηκών να δημιουργήσουν παιχνίδια ή άλλες εφαρμογές 3D Windows. Εισαγωγή των βιβλιοθηκών τους καθιστά διαθέσιμο σε όλα τα αρχεία Visual C class σας , ώστε να μπορείτε να συγκεντρώνουν το λογισμικό σας χωρίς λάθη . Οδηγίες
Η

1 Κάντε κλικ στο κουμπί των Windows " Start" και επιλέξτε " Όλα τα προγράμματα ". Κάντε κλικ στο " Microsoft . NET Framework , " και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " Visual Studio . " Ανοίξτε το έργο σας Visual C . 2

Κάντε κλικ στο όνομα του έργου στη " Λύση Explorer . " Κάντε κλικ στο Studio " Έργο " μενού Visual , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "Ιδιότητες " επιλογή . Ανοίγει ένα παράθυρο διαμόρφωσης .
Εικόνων 3

Κάντε κλικ στο "συνδετήρα " επιλογή . Στο "Input " κουτί κειμένου , πληκτρολογήστε " opengl32.lib glu32.lib . " Αυτά είναι τα δύο απαιτούμενα αρχεία βιβλιοθήκης που θα πρέπει να συνδεθούν για να για να προγραμματίσετε το σύστημα OpenGL . Κάντε κλικ στο " OK " για να αποθηκεύσετε τις αλλαγές .
Η

4 Κάντε διπλό κλικ στο αρχείο πηγαίου κώδικα που καλεί τις λειτουργίες OpenGL . Προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα στο επάνω μέρος του αρχείου για να αναφέρουν τις βιβλιοθήκες :

# include

# include

# include
5

Κάντε κλικ στο κουμπί "Αποθήκευση" για να αποθηκεύσετε τις αλλαγές . Κάντε κλικ στο " Run" για να δοκιμάσουν τις νέες βιβλιοθήκες και τον κωδικό .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα