Κατεβάστε ένα C + + compiler για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε γεωμετρία αριθμομηχανή σας . Visual Basic της Microsoft , Code :: Blocks, DevC + + και cygwin compilers Cygnus Solutions » είναι όλα δωρεάν για τους χρήστες για να κατεβάσετε και να χρησιμοποιήσετε . DevC + + είναι στην πραγματικότητα ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης ( IDE ) , αλλά διαθέτει το λιμάνι του MinGW του μεταγλωττιστή GCC . Η επιλογή του σωστού compiler είναι απολύτως στο χέρι σας , όπως όλα επιτελούν με τον ίδιο βασικό τρόπο . 2
Ανοίξτε το πρόγραμμα μεταγλώττισης σας και να ξεκινήσετε ένα νέο έγγραφο εφαρμογής . Επιλέξτε τον κατάλληλο τύπο του έργου αυτού , το οποίο είναι συνήθως χαρακτηρισμένα ως build εφαρμογή κονσόλας . Περιμένετε για το μεταγλωττιστή σας για να φορτώσει τα απαραίτητα εργαλεία για το έργο αυτό .
Εικόνων 3
Προσθέστε το πρώτο τμήμα του κώδικα για την οθόνη επεξεργασίας compiler σας . Πρέπει να δώσετε μια καταχώριση για την iostream , μια βιβλιοθήκη πολυμέσων εισόδου και εξόδου , καθώς και τις βιβλιοθήκες cmath . Επιπλέον , θα πρέπει να συμπεριλάβετε ένα εισαγωγικό μήνυμα για τους χρήστες σας . Χρησιμοποιήστε έναν κωδικό , όπως αυτό για την εγκατάσταση :
# include # include χρησιμοποιώντας namespace std ? Int τίτλο ( ) { παύλα ( ) ? cout <<"Εισαγωγή : \\ n" ? cout <<" Υπολογιστική Γεωμετρία \\ n Ματ " ? cout <<"Built τον Αύγουστο του 2011 \\ n" ? παύλα ( ) ? } Δώστε στους χρήστες σας με μια λίστα επιλογών μετά την εισαγωγή του προγράμματος . Αυτή η αριθμομηχανή γεωμετρία παρέχει στους χρήστες δύο επιλογές για την επίλυση αντικείμενο . Αυτό είναι ένα τυπικό κώδικα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για το επόμενο τμήμα του μεταγλωττιστή σας παράθυρο επεξεργασίας : int επιλογές ( ) { cout <<"\\ n" ? Cout <<" 1 - Κύκλοι \\ n " ? ? cout <<" 2 - Δικαίωμα Τρίγωνα \\ n" ? cout <<" 3 - Έξοδος \\ n" ? cout <<"\\ n" ? παύλα ( ) ? } Προσθέστε καθεμία από τις ακέραιοι και τους αντίστοιχους τύπους . Οι κωδικοί για τον υπολογισμό των εμβαδών των κύκλων και τρίγωνα δούμε κάτι σαν αυτό : int κύκλο ( ) { float r ? Cout <<" Τι είναι η ακτίνα σας : ;"? Cin >> r ? cin.ignore ( ) ? cout <<" Η διάμετρος είναι : " < int τρίγωνο ( ) { s1 float ? επιπλέουν s2 ? cout <<"Εισάγετε το μήκος της πλευράς 1 : " ? cin >> s1 ? cin.ignore ( ) ? cout <<"Enter το μήκος της πλευράς 2 : " ? cin >> s2 ? cin.ignore ( ) ? cout <<" το μήκος της τρίτης πλευράς είναι : " ? cout < Εισάγετε τον κωδικό που ανταποκρίνεται στις αρχικές δράσεις των επιλογών σας μερίδα του προγράμματος . Με άλλα λόγια, όταν οι χρήστες επιλέγοντας διαφορετικές επιλογές , αυτό ενεργοποιεί τους διάφορους τύπους . Όταν ένας χρήστης επιλέγει " 2 ", θα εμφανιστεί το «Δικαίωμα Τρίγωνα " επιλογή . Τοποθετήστε ένα προσαρμόσιμο κώδικα παρόμοιο με αυτό κάτω από το κύριο ακέραιο : int main ( ) {title ( ) ? Επιλογές ( ) ? Επιλογή int ? Cout <<" Ποιο αντικείμενο θα θέλατε να υπολογίσετε : ; " cin >> επιλογή? cin.ignore ( ) ? ενώ ( επιλογή = 3 ! ) { αν ( επιλογή == 1 ) { κύκλο ( ) ? παύλα ( ) ? Επιλογές ( ) ? cout <<" Ποιο αντικείμενο θα σας ήθελα να υπολογίσει : ; "? cin >> επιλογή? cin.ignore ( ) ? } else if ( επιλογή == 2 ) { τρίγωνο ( ) ? παύλα ( ) ? Επιλογές ( ) ? cout <<" Ποιο αντικείμενο θα θέλατε να υπολογίσετε : ; "? cin >> επιλογή? cin.ignore ( ) ? } 7 Κλείστε το πρόγραμμά σας με ένα απλό μήνυμα για τους τηλεθεατές σας . Συνδέστε αυτόν τον κώδικα στο κάτω μέρος του compiler θεατή σας : } παύλα ( ) ? Cout <<" Αντίο ! " ? Cin.get ( ) ? } Αποθηκεύστε το έργο σας . Κάντε κλικ στο "Build and Run " επιλογή του υπολογιστή σας για να φορτώσει το πρόγραμμά σας σε ένα παράθυρο γραμμής εντολών . Mac OSX compilers θα φορτώσει ένα παράθυρο στο πρόγραμμα που θα εμφανίσει την εφαρμογή εργασίας σας . Κύκλος μέσα από κάθε μία από τις επιλογές για να κάνουν ότι η αριθμομηχανή είναι σε καλή κατάσταση λειτουργίας .
4
Η 5
Η
8
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα