1 Ανοίξτε το αρχείο σας σε C προτιμώνται ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης σας . 2
Συμπεριλάβετε τα αρχεία κεφαλίδας πρόσβαση σε όλα τα είδη και τις λειτουργίες των δεδομένων , με την προσθήκη του παρακάτω κώδικα στην κορυφή του αρχείου σας :
# include # include κρίνει και να προετοιμάσει τις μεταβλητές που απαιτούνται για την υποδοχή μεταφορά αρχείων , με την προσθήκη του παρακάτω κώδικα στο επάνω μέρος της κύριας λειτουργίας σας : int port = 4455 ? int sock_fd ? int sock_desc ? int file_fd ? struct stat stat_buf ? off_t file_offset = 0 ? char file_name [ PATH_MAX ] ? struct addrinfo addr , * rs ? struct sockaddr_in addr1 ? int addrlen ? strcpy ( file_name , " myfile.txt ")? προετοιμαστεί τα structs διεύθυνση , με την προσθήκη του παρακάτω κώδικα : memset ( & addr , 0 , sizeof addr ) ? addr.ai_family = AF_UNSPEC ? addr.ai_socktype = SOCK_STREAM ? addr.ai_flags = AI_PASSIVE ? getaddrinfo ( NULL , το λιμάνι , και addr , & rs ) ? Δημιουργήστε ένα νέο socket , δεσμεύοντας την πρίζα και ρυθμίστε το να ακούει για εισερχόμενες συνδέσεις , με την προσθήκη του παρακάτω κώδικα : sock_fd = socket ( rs - > ai_family , rs - > ai_socktype , rs - > ai_protocol ) ? bind ( sockfd , rs - > ai_addr , rs - > ai_addrlen ) ? ακούστε ( sock_fd , 1 ) ? Δημιουργία βρόχος "while" και περιμένετε για μια εισερχόμενη σύνδεση , πληκτρολογώντας τον ακόλουθο κώδικα : ενώ η (πραγματική ) { sock_desc = accept ( sock_fd , ( struct sockaddr * ) & addr1 , και addrlen ) ? Ανοίξτε το αρχείο που θέλετε να μεταφέρετε και να το στείλετε με το " sendfile " λειτουργία , με την προσθήκη του παρακάτω κώδικα : file_fd = ανοικτό ( file_name , O_RDONLY ) ? fstat ( file_fd , και stat_buf ) ? file_offset = 0 ? sendfile ( sock_desc , file_fd , και file_offset , stat_buf.st_size ) ? Κλείστε το αρχείο , Περιγραφέας πρίζα και η πρίζα, μόλις τελειώσετε την αποστολή της αρχείο , με την προσθήκη του παρακάτω κώδικα : κοντά ( file_fd ) ? κοντά ( sock_desc ) ? } κοντά ( sock_fd ) ? Αποθηκεύστε το αρχείο προέλευσης . Μεταγλώττιση και εκτέλεση του προγράμματος για να στείλετε ένα αρχείο χρησιμοποιώντας μια πρίζα .
3
Η 4
Η 5
Η 6
Η 7
8
Η 9
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα