Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να κάνει μια αναπήδηση αντικειμένου σε C #

Κάνοντας μια αναπήδηση αντικείμενο σε ένα Microsoft Visual C # εφαρμογής μπορεί να επιτευχθεί εύκολα με τη χρήση μερικές ιδιότητες φόρμας και χρονοδιακόπτη . C # είναι μια γλώσσα προγραμματισμού που περιλαμβάνονται στο Microsoft Visual Studio σουίτα , και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δημιουργήσει Windows Forms εφαρμογές. Είναι γερός αντικείμενα που χρησιμοποιούνται συχνά σε εφαρμογές παιχνιδιών , όπως μια μπάλα αναπηδά μέσα σε μια φόρμα . Χρησιμοποιήστε ένα χρονοδιακόπτη για να παρακολουθείτε το μέγεθος της φόρμας και τοποθετήστε την μπάλα αναλόγως . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε για Microsoft Visual Studio εγκατεστημένο
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

την εφαρμογή Microsoft Visual Studio . Κάντε κλικ στο " New Project" στο αριστερό τμήμα του παραθύρου της εφαρμογής και την επέκταση " Άλλες γλώσσες " κάτω " Εγκατεστημένα πρότυπα . " Κάντε κλικ στο " Visual C #" και κάντε διπλό κλικ στο " Windows Forms Application " από το κέντρο του παραθύρου διαλόγου για να δημιουργήσετε ένα νέο του έργου . 2

διπλό κλικ στη φόρμα για να δημιουργήσετε ένα νέο συμβάν φόρτωσης φόρμας . Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό παραπάνω " δημόσια Form1 ( ) " για τη δημιουργία τεσσάρων ακέραιο καθολικές μεταβλητές σε αυτή την ενότητα :

int dx ? Int dy ? Int x? Int y ?
Εικόνων 3

Αντιγράψτε και επικολλήστε τον παρακάτω κώδικα μέσα στο " Form1_Load " εκδήλωση για να δημιουργήσει έναν τυχαίο αριθμό :

Τυχαία rnd = νέα Random ( ) ? dx = rnd.Next ( 1 , 4 ) ? dy = rnd.Next ( 1 , 4 )? χ = rnd.Next ( 0 , this.ClientSize.Width - 50 )? y = rnd.Next ( 0 , this.ClientSize.Height - 50 )?
Η 4

Επιστρέψτε στην σχεδίαση της φόρμας και κάντε δεξί κλικ στη φόρμα . Κάντε κλικ στο " Ιδιότητες" και κάντε κλικ στο εικονίδιο " Events" , το οποίο μοιάζει με μια απεργία φωτισμού . Κάντε διπλό κλικ δίπλα στο "χρώμα " για να δημιουργήσετε την εκδήλωση . Αντιγράψτε και επικολλήστε τον παρακάτω κώδικα μέσα στο event :

e.Graphics.Clear ( this.BackColor ) ? E.Graphics.FillEllipse ( Brushes.Black , x, y , 50 , 50) ? E.Graphics . DrawEllipse ( Pens.Black , x, y , 50 , 50 ) ?
5

Επιστρέψτε για να σχηματίσουν το σχεδιασμό και κάντε διπλό κλικ στο " Χρονόμετρο " για να προσθέσετε ένα νέο για το έργο σας . Κάντε δεξί κλικ στο στοιχείο ελέγχου με χρονοδιακόπτη και κάντε κλικ στο "Ιδιότητες". Set " Enabled " για να " True" και ορίστε το " Διάστημα " στο "1 ". Κάντε διπλό κλικ στο στοιχείο ελέγχου χρονοδιακόπτη για να δημιουργήσετε ένα συμβάν τσιμπούρι . Προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα για να αλλάξετε τη θέση του αντικειμένου :

x + = dx ? Εάν ( x <0 ) { dx = - dx ? } Else if ( x + 50 > this.ClientSize.Width ) { dx = - dx ? }

y + = dy ? εάν ( y <0 ) { dy = - dy ? } else if ( y + 50 > this.ClientSize.Height ) { dy = - dy ? } this.Invalidate ( ) ?
Η

6 Πατήστε το πλήκτρο " F5 " για να τρέξει το πρόγραμμα και να παρακολουθήσετε την μπάλα αναπηδά πίσω και εμπρός . Αλλάξτε το μέγεθος της φόρμας σας για να σπάσουμε την μπάλα πιο γρήγορα ή πιο αργά .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα