Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να υπολογίσετε ένα Matrix Transpose σε C + +

Ένας πίνακας είναι ένα δισδιάστατο πίνακα τιμών , όπου οι τιμές έχουν στοίχιση σε γραμμές και στήλες . Ένας πίνακας μοιάζει λίγο σαν ένα τραπέζι , αλλά έχει ειδικές μαθηματικές ιδιότητες . Για παράδειγμα , οι πίνακες μπορούν να μεταφερθούν , γεγονός που σημαίνει ότι οι σειρές και οι στήλες εναλλάσσονται . Μπορείτε να γράψετε ένα απλό πρόγραμμα σε C + + που βρίσκει το ανάστροφο ενός πίνακα . Αυτό δεν απαιτεί μεγάλη εμπειρία προγραμματισμού , και μπορεί να χρησιμεύσει ως μια μεγάλη εισαγωγή για να ντύνει και βασική C + + σύνταξη . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
C + + ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης ( IDE ) , όπως Eclipse CDT
C + + Compiler , μια τέτοια GCC
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Τοποθετήστε το C + + IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν ανοίγει , επιλέξτε " File /New /Project" και επιλέξτε " C + + Project" για να δημιουργήσετε ένα νέο C + + project . Ένα κενό αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο τμήμα επεξεργασίας κειμένου του IDE 2

Γράψτε τις ακόλουθες δηλώσεις για την εισαγωγή του " iostream " βιβλιοθήκη, η οποία σας δίνει πρόσβαση σε βασική C + + λειτουργίες: .

# include using namespace std ?
εικόνων 3

αναγνωρίσει μια κύρια λειτουργία , η οποία είναι το σημείο εισόδου του προγράμματός σας . Αμέσως μετά η δήλωση αυτή είναι ένα μπλοκ κώδικα , που συμβολίζεται από δύο αγκύλες . Όλα του κώδικα στα παρακάτω βήματα θα πρέπει να βρίσκεται μεταξύ αυτών αγκύλες .

Int main ( ) { }
Η 4

αναγνωρίσει ένα 4 - από - 4 μήτρα και να ορίσετε κάποια αρχικές τιμές . Αυτό μπορεί να γίνει με το γράψιμο την ακόλουθη δήλωση :

int matrix [ 4 ] [ 4 ] = { { 0,1,2,3 } , { 4,5,6,7 } , { 8,9 , 10,11 } , { 12,13,14,15 } } ?
5

αναγνωρίσει ένα κενό 4 - από - 4 της μήτρας , η οποία θα εκπροσωπήσει την μετατοπισμένη μήτρα . Από αυτό το πλέγμα θα πρέπει να ανατεθεί τιμές προγραμματισμού , μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κενό πλέγμα όπως αυτό :

int μεταφερθεί [ 4 ] [ 4 ] = { } ?
Η 6

Δημιουργήστε μια ένθετη " για " δομή βρόχου . A "για το " βρόχος επαναλαμβάνει σε μια σειρά από αριθμούς και εκτελεί τις εντολές μέσα στο μπλοκ κώδικα του . Με την ένθεση ενός βρόχος "for" μέσα σε ένα άλλο " για " βρόχο , μπορείτε να επαναλάβετε σε μια δισδιάστατη δομή, όπως μια μήτρα . Γράψτε τις ακόλουθες δηλώσεις για να δημιουργήσει αυτό το ένθετη "για την" δομή βρόχου :

για ( int i = 0 ? I <4 ? I + + ) { για ( int j = 0 ? J <​​4 ? J + + ) {
Η 7

Εκχώρηση την αξία του " μεταφερθεί " μήτρα με το αντίστροφο της αρχικής μήτρας . Αυτό θα ανταλλάξουν τις γραμμές και τις στήλες της μήτρας και να δημιουργήσει μια μετάθεση του αρχικού πίνακα . Γράψτε την ακόλουθη δήλωση αμέσως μετά το άνοιγμα σγουρά στήριγμα του εσωτερικού " για " βρόχο :

μεταφερθεί [ j ] [ i ] = matrix [ i ] [ j ] ?
8

κλείσει τα μπλοκ κώδικα για τόσο για βρόχους γράφοντας τα εξής αγκύλες :

} }
Η 9

Συντάξτε τον κωδικό πατώντας το πλήκτρο "Play" πράσινο, το οποίο είναι βρίσκεται στην κύρια γραμμή εργαλείων του IDE .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα