1 Κάντε κλικ στο σύνδεσμο με την ένδειξη " New Project ", το οποίο βρίσκεται στην επάνω αριστερή πλευρά του "Home Page ". Εναλλακτικά , μπορείτε να κάνετε κλικ στο " File /New Project" από την κύρια γραμμή εργαλείων . Αυτό ανοίγει το "New Project " παράθυρο διαλόγου δημιουργίας. Στην αριστερή στήλη , επιλέξτε " Other Languages " και στη συνέχεια " C + + ". Στη δεξιά πλευρά της σελίδας , επιλέξτε " Win32 εφαρμογή κονσόλας . " Πληκτρολογήστε ένα όνομα για το έργο αυτό και πατήστε το πλήκτρο " Enter" για να δημιουργήσετε ένα νέο έργο . Ένα αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο κύριο παράθυρο του επεξεργαστή κειμένου , με μια λειτουργία που ονομάζεται " _tmain . " 2
Γράψτε την ακόλουθη δήλωση στην κορυφή του αρχείου πηγαίου κώδικα , πάνω από τη λειτουργία " _tmain " . Η δήλωση αυτή εισάγει την « WinDef " αρχείο κεφαλίδα που περιέχει τις απαραίτητες λειτουργίες για να φορτώσει ένα αρχείο DLL .
# Include " WinDef.h "
εικόνων 3
Γράψτε τη δήλωση κάτω μέσα στις αγκύλες κάτω από τη λειτουργία " _tmain " . Αυτό δημιουργεί μια νέα μεταβλητή που ονομάζεται " hDLL " που αντιπροσωπεύει μια λαβή για το αρχείο DLL . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή τη λαβή για να φορτώσει πόρους από το DLL
HINSTANCE hDLL ? .
Η 4
Γράψτε την ακόλουθη δήλωση κάτω από το " hDLL « δήλωση για να φορτώσει ένα αρχείο DLL , αντικαθιστώντας το κείμενο " NameOfDLL " με την πραγματική DLL που θέλετε να εισάγετε
hDLL = LoadLibrary ( " NameOfDLL ")? .
5
Ελέγξτε για να δείτε εάν έχει τοποθετηθεί σωστά η βιβλιοθήκη πριν επιχειρήσετε να χρησιμοποιήσετε οποιοδήποτε από τους πόρους της . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια απλή εντολή "if" , όπως αυτό :
αν ( hDLL = NULL ! ) { }
Η 6
Τοποθετήστε κάθε κώδικα που χρησιμοποιεί τους πόρους από το αρχείο DLL στο εσωτερικό οι αγκύλες του " if" . Αυτό σας επιτρέπει να αναφέρονται με ασφάλεια μέσα από ένα αρχείο DLL . Εάν το DLL δεν φορτώνει για οποιονδήποτε λόγο , οι δηλώσεις αυτές ποτέ δεν θα τρέξει γιατί " hDLL " θα είναι ίσο με "NULL ".
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα