1 Τοποθετήστε το C + + IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν ανοίγει , επιλέξτε " File /New /Project" και επιλέξτε " C + + Project" για να δημιουργήσετε ένα νέο C + + project . Ένα κενό αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο τμήμα επεξεργασίας κειμένου του IDE 2
Εισαγωγή του " φορέα " και "Αλγόριθμος " βιβλιοθήκες γράφοντας τα εξής στο επάνω μέρος του αρχείου πηγαίου κώδικα : .
# # αναγνωρίσει μια κύρια λειτουργία . Κύριες λειτουργίες είναι τα σημεία εισόδου του προγράμματος - εφόσον το πρόγραμμα ξεκινά την εκτέλεση . Οι αγκύλες που ακολουθούν μια κύρια λειτουργία σχηματίζουν ένα μπλοκ κώδικα : Ενσωματώνουν όλα του πηγαίου κώδικα για την κύρια λειτουργία σας . Γράψτε την κύρια δήλωση της συνάρτησης και μπλοκ κώδικα όπως αυτό : int main ( ) { } Γράψτε τον πηγαίο κώδικα που βρέθηκαν στα παρακάτω βήματα μέσα στις αγκύλες της κύριας λειτουργίας . Δημιουργήστε ένα δοχείο διανυσματικά δεδομένα . Τα διανύσματα είναι διαδοχικά δοχεία, τα οποία να αλλάξετε το μέγεθος αυτόματα τον εαυτό τους , όταν τα δεδομένα προστίθενται σε αυτά . Για να δημιουργήσετε ένα νέο φορέα , γράψτε την ακόλουθη δήλωση : φορέα Προσθέστε τα στοιχεία για το φορέα , χρησιμοποιώντας τη λειτουργία " push_back " . Για παράδειγμα , για να προσθέσετε τους αριθμούς 1 έως 4 του φορέα , γράψτε τις παρακάτω γραμμές κώδικα : v.push_back ( 1 ) ? V.push_back ( 2 ) ? V.push_back ( 3 ) ? Κατά push_back ( 4 ) ? Αναδιάταξη του φορέα για το σχηματισμό ενός σωρού . Ένας σωρός είναι μια δομή δέντρου στην οποία οι "παιδιά" ενός κόμβου είναι χαμηλότερες σε αξία ? Ως εκ τούτου , το άνω κόμβο ενός σωρού είναι ο κόμβος με την υψηλότερη αριθμητική τιμή - 4 , σε αυτό το παράδειγμα . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το make_heap εντολή όπως αυτή , περνώντας στην αρχή και στο τέλος του φορέα ώστε να περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία του : make_heap ( v.begin ( ) , v.end ( ) ) ? Αφαιρέστε όλα τα στοιχεία από ένα σωρό , αν υποψιάζεστε ότι έχει καταστραφεί . Μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας το " pop_heap " λειτουργούν σαν αυτό : pop_heap ( v.begin ( ) , v.end ( ) ) ?
3
Η 4
5
Η 6
Η 7
8
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα