1 Ανοίξτε το αρχείο πηγαίου κώδικα για το πρόγραμμα " Critter Υπηρεσιακή " σε έναν επεξεργαστή κειμένου , όπως το Microsoft Visual Studio Express . 2
Express επίπεδο πείνας του πλασματάκι του με την προσθήκη του παρακάτω κώδικα στο " Talk ( ) " λειτουργία πριν από το « passtime ( ) ? " γραμμή :
αν ( m_Hunger <= 2 ) cout <<" I ' δεν είμαι πεινασμένος " ? else if ( m_Hunger <5 ) cout <<" Είμαι λίγο πεινασμένος " ? else if ( m_Hunger <10 ) cout <<" πεινάω "? elsecout <" Είμαι πολύ πεινασμένος " ?
εικόνων 3
Express επίπεδο πλήξη του πλασματάκι , προσθέτοντας τις ακόλουθες γραμμές στο " Talk ( ) " λειτουργία μετά την παραπάνω κωδικό :
αν ( m_Boredom <= 2 ) cout <<" και να μην βαριέται . \\ n "? else if ( m_Boredom <5 ) cout <<" . και λίγο βαρεθεί \\ n " ? ? else if ( m_Boredom <10 ) cout <<" και βαριούνται . \\ n "? elsecout <<" και πολύ βαριέται \\ n ". ?
Η 4
Αποθήκευση το αρχείο προέλευσης . Μεταγλώττιση και εκτέλεση του προγράμματος " Critter Υπηρεσιακή "
5
Επιλέξτε . " 1 - Ακούστε το πλασματάκι σας " από το μενού του παιχνιδιού πατώντας το " 1 " και στη συνέχεια "Enter" κλειδιά. Το πρόγραμμα θα εμφανίσει μια υπόδειξη για το πώς πεινασμένοι και βαριούνται το πλασματάκι είναι σήμερα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα