Ανοίξτε κώδικα του προγράμματος OpenGL σας και πηγαίνετε στη θέση όπου θέλετε την είσοδο του χρήστη 2
Πληκτρολογήστε το παρακάτω, για να έχουν το χρήστη να εισάγει έναν ακέραιο αριθμό: . Int main ( ) { int x ? cout <<" πληκτρολογήστε έναν αριθμό : " ? cin >> x?}
εικόνων 3
πληκτρολογήστε το εξής για να έχετε εισέλθει ο χρήστης μια συμβολοσειρά κειμένου : # include # include int main ( ) {text string? cout <<"Παρακαλώ εισάγετε το κείμενο ; " ? getline ( cin , κείμενο ) .?} Αποθηκεύστε και κλείστε OpenGL κωδικό σας
Η 4
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα