1 Ανοίξτε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου και να δημιουργήσετε ένα νέο έγγραφο για να κρατήσει τον κώδικα WML . 2
Γράψτε σύντομες σημειώσεις , που ονομάζεται σχόλια , με προτάσσοντας με " //" για να δείξει ότι μια ενιαία γραμμή είναι ένα σχόλιο και θα πρέπει να αγνοείται από τον compiler . Να επισυναφθούν πολλαπλές γραμμές μεταξύ κάθετο και έναν αστερίσκο : Το σχόλιο
//Δείγμα περιορίζεται σε μία μόνο γραμμή
/* Commentthat spansmultiple γραμμές * /εικόνων
3
Υπόσταση εκφράσεις που χρησιμοποιούν μεταβλητές χρησιμοποιώντας ένα ίσον . Δημιουργήστε μια " string" κυριολεκτική αξία χρησιμοποιώντας εισαγωγικά . Προσθέστε ένα ερωτηματικό στο τέλος της κάθε έκφρασης WML να την καταγγείλει :
var x = 4 + 2 ? Var x = " My String Value" ?
Η 4
προσθέσει, να αφαιρέσει , πολλαπλασιασμό και διαίρεση ακριβώς όπως θα κάνατε σε σχεδόν οποιαδήποτε άλλη γλώσσα προγραμματισμού ( standard αριθμητικές πράξεις να λειτουργήσει κανονικά σε WML script ) :
var x = 2 + 2 ? var x = y - 9 ?
5
Δημιουργία μιας έκφρασης μέσα σε μια συνάρτηση , χρησιμοποιώντας τη λειτουργία " " λέξη και γράφοντας τροποποιήσεις στη μνήμη μέσα σε ένα ζευγάρι αγκύλες . Περάστε τα επιχειρήματα μέσα σε παρένθεση , και να χρησιμοποιήσετε το " επιστροφή" λέξη-κλειδί για να επιστρέψει μια τιμή :
sampleFunction λειτουργίας ( παράμετρος 1 , παράμετρος 2 ) { var x = όρισμα1 + όρισμα2 ? Επιστροφή x?}
Η 6
Αποθηκεύστε την εργασία σας και να τα φορτώσουν σε ένα τηλέφωνο δοκιμή χρησιμοποιώντας τις οδηγίες που παρέχονται από τον κατασκευαστή του κινητού τηλεφώνου : οι διάφοροι κατασκευαστές παρέχουν διαφορετικές μεθόδους φόρτωμα script WML σας στο τηλέφωνο για χρήση και δοκιμές . Δοκιμάστε τον κωδικό για να βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί όπως αναμένεται .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα