Ο πελάτης και ο διακομιστής είναι συνήθως , αλλά όχι πάντα , ξεχωριστές συσκευές , η οποία είναι ο λόγος για την αρχιτεκτονική client /server είναι μερικές φορές ονομάζεται αρχιτεκτονική " δύο ταχυτήτων " . Ένας server έχει συνήθως ένα γρήγορο επεξεργαστή και μεγάλες ποσότητες μνήμης RAM και χώρο στο σκληρό δίσκο . Ένας πελάτης, ο κύριος σκοπός της οποίας είναι να εμφανίσει τα δεδομένα που επιστρέφονται από το διακομιστή , μέσω μια γραφική διεπαφή χρήστη , έχει χαμηλότερη προδιαγραφή .
Εικόνων Το Διαδίκτυο
Η
Το πιο γνωστό λογισμικού client /server είναι αυτό που καθιστά δυνατό το Διαδίκτυο . Περιήγησης στο Internet , εκτελείται τοπικά , αλληλεπιδρούν με απομακρυσμένους διακομιστές που χρησιμοποιούν τα πρωτόκολλα που διευκολύνουν την ακριβή μεταφορά δεδομένων από το λογισμικό πελάτη για το λογισμικό server και πάλι πίσω .
Η Πλεονεκτήματα
Η
Τα πλεονεκτήματα της client /server εφαρμογές λογισμικού πάνω από , ας πούμε , web-based εφαρμογές είναι ότι το λογισμικό μπορεί να προσεγγιστεί μέσω του τοπικού δικτύου , εφαρμογές client τρέχει πιο γρήγορα και αναβαθμίσεις λογισμικού είναι εντελώς υπό τον έλεγχο του ατόμου ή της επιχείρησης.
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα