1 Αποφασίστε αν θέλετε να δώσει ένα κουίζ κάθε κεφάλαιο ή κάθε μονάδα , ώστε να γνωρίζετε πόσα υλικό για να καλύψει το κουίζ . Εάν το παιδί σας μαθαίνει γρήγορα , μπορείτε να είστε σε θέση να ξεφύγουμε με ένα κουίζ μετά από κάθε μονάδα . Εάν το παιδί σας είναι μια αργή μαθητής , το καλύτερο είναι να διαχειρίζεται ένα κουίζ μετά από κάθε κεφάλαιο για να βεβαιωθείτε ότι το κατάλαβε . Αν δεν κατάλαβε το προηγούμενο κεφάλαιο , που δεν θα καταλάβουν το επόμενο. 2
Ανοίξτε το πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου σας . Γράψτε "Name " στην κορυφή , ακολουθούμενη από μια δέσμη των "_" σημεία για να δημιουργήσετε μια γραμμή για το παιδί σας να γράψει το όνομά του . Αφήστε χώρο για την ημερομηνία , και να γράψει " Date", ακολουθούμενο από κάποιους " _ " για να δημιουργήσετε μια γραμμή για το παιδί σας να γράψετε την ημερομηνία .
Εικόνων 3
Δημιουργήστε το υλικό κουίζ . Θα πρέπει πρώτα να συγκεντρώσει τις πληροφορίες αυτές . Χρησιμοποιήστε το βιβλίο του παιδιού σας ως μια αρχή . Ρωτήστε τον εαυτό σας , " Ποια είναι τα σημαντικά σημεία στο κεφάλαιο αυτό ότι το παιδί μου πρέπει να μάθουν να προχωρήσουμε; " Σημειώστε τα κάτω σε ένα κομμάτι χαρτί .
Η 4
Κάντε το κουίζ διασκέδαση . Μην κάνετε μόνο όλα τα fill- in- the-κενό απαντήσεις . Αυτό είναι βαρετό για τα παιδιά και θα καταλήξουμε σε αυτά διαμαρτύρονται ότι πρέπει να πάρουν ένα κουίζ . Θυμηθείτε , το σημαντικό πράγμα που πρέπει να ξέρετε είναι πώς πολλές πληροφορίες το παιδί σας έχει κατανοήσει . Μπορείτε να το πετύχετε αυτό με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και αληθινή - και -λάθος ερωτήσεις. Ακόμα και τα μαθηματικά μπορεί να γίνει σε αυτές τις μορφές . Για παράδειγμα : 5 Χ 12 = a . 50 b . 60 c . 70True ή Λάθος : 5 x 12 = 72These μορφές είναι συχνά πιο ελκυστικό για τα παιδιά , αλλά τα παιδιά πρέπει ακόμα να γνωρίζουν την απάντηση για να πάρει ένα καλό βαθμό . Για καλύτερα αποτελέσματα, προσθέστε ένα τμήμα της πραγματικής και - ψευδή , ένα τμήμα του fill- in- the-κενό και ένα τμήμα της πολλαπλής επιλογής .
5
Αποθηκεύστε κουίζ σας σε εφαρμογές επεξεργασίας κειμένου σας προγράμματος , και στη συνέχεια να εκτυπώσετε στον υπολογιστή σας . Δώστε στο παιδί σας , επιτρέποντας αρκετά για να το συμπληρώσει και να το παραδώσει μέσα
Η
6 μαθητές το κουίζ και να πάει πέρα από τυχόν προβλημάτων παιδί σας μπορεί να έχει πάρει λάθος . Στη συνέχεια, πηγαίνετε πίσω στο βιβλίο , όπου το παιδί έχει το πρόβλημα και να προσπαθήσουμε να το διδάξει σε ένα νέο τρόπο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα