UDP είναι ένα πρωτόκολλο χωρίς σύνδεση , έτσι ώστε τα μηνύματα που αποστέλλονται από την παραλαβή του υπολογιστή , αλλά δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα εισπραχθεί , λόγω σφαλμάτων ή τη διαφθορά στη διαδρομή , για παράδειγμα . Αν η αποστολή υπολογιστής μεταδίδει δύο μηνύματα ταυτόχρονα , μπορούν να καταλήξουν σε διαφορετικούς χρόνους, και δεν είναι δυνατόν να καθοριστεί ποια μήνυμα θα φθάσει πρώτα. Αν και αυτό δεν ακούγεται πολύ χρήσιμο , λειτουργεί καλά για το χρόνο - κρίσιμες εφαρμογές όπου τα δεδομένα θα πρέπει να ενεργήσει γρήγορα για , αλλά αν ένα πακέτο δεν φτάσει στον προορισμό του , δεν θα προκαλέσει κάποιο πρόβλημα . Λόγω της χαμηλής γενικά ασχολούνται με το πρωτόκολλο UDP , τα μηνύματα μπορούν να σταλούν γρήγορα με ελάχιστη επεξεργασία που απαιτείται .
Εικόνων Σύγκριση με το πρωτόκολλο TCP
Η
Το πρωτόκολλο ελέγχου μετάδοσης είναι το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο συστατικό της σουίτας Internet Protocol, για χρήση όταν απαιτούνται αξιόπιστες συνδέσεις . Πριν από δύο υπολογιστές μπορούν να επικοινωνούν μέσω TCP , θα πρέπει πρώτα να συμπληρώσετε ένα πρωτόκολλο χειραψίας για τη δημιουργία της σύνδεσης . TCP είναι ένα πρωτόκολλο συνεχούς ροής , με μηνύματα που αποστέλλονται με τον έλεγχο της ροής με έλεγχο σφαλμάτων και διόρθωση σφαλμάτων . Ο υπολογιστής-παραλήπτης αναγνωρίζει κάθε πακέτο που λαμβάνει , με την αποστολή του υπολογιστή αναμετάδοση πακέτων που αποτυγχάνουν να φτάσουν . Αυτό εγγυάται ότι τα μηνύματα αυτά φτάνουν , και με τη σωστή σειρά , αν και αυτό έρχεται σε βάρος της ταχύτητας , καθώς απαιτείται περισσότερη επεξεργασία για την σωστή παράδοση των μηνυμάτων .
Η Πώς είναι UDP Μεταχειρισμένα ?
Η
UDP χρησιμοποιείται από εφαρμογές όπου η ταχύτητα είναι ένας σημαντικός παράγοντας , όπως οι online παιχνίδια . Για αυτά τα παιχνίδια , τα δεδομένα που αποστέλλονται από το παιχνίδι με κεντρικό server και στη συνέχεια σε άλλους παίκτες υπολογιστές σε πραγματικό χρόνο . Σαν χαρακτήρας κινείται , κόσμους του άλλου παίκτη δείχνουν τη νέα θέση . Δεδομένου ότι οι προηγούμενες θέσεις είναι αλυσιτελές κάθε φορά που ένας παίκτης έχει μετακινηθεί , δεν έχει σημασία αν τα datagrams πέσει . Εάν ένα datagram φτάνει ποτέ , η επόμενη datagram έχει λάβει αρκετά γρήγορα για να κάνει μικρή διαφορά , και η μικρή καθυστέρηση που εισάγεται μπορεί να αντισταθμιστεί . DNS χρησιμοποιεί UDP , ως ενιαία αίτηση γίνεται ακολουθείται από μια ενιαία απάντηση , οπότε δεν υπάρχει ανάγκη για τον έλεγχο της ροής που προσφέρεται από το TCP . Audio και video streaming επικαλούνται επίσης την ταχύτητα του UDP , με αποζημίωση για την απώλεια δεδομένων , έτσι ώστε μόνο ελάχιστη υποβάθμιση προκαλείται εάν δεδομενογραμμάτων χάνονται κατά τη μεταφορά .
Εικόνων UDP Ports
Η
Λιμάνια σε έναν υπολογιστή ώστε να επιτρέπει συνδέσεις προς και από απομακρυσμένα συστήματα . Σε περίπτωση που μια διεύθυνση IP είναι παρόμοια με έναν αριθμό τηλεφώνου , επιτρέποντας την κυκλοφορία να απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο υπολογιστή , μια θύρα είναι παρόμοιο με ένα αριθμό επέκτασης , επιτρέποντας μια συγκεκριμένη εφαρμογή ή υπηρεσία που πρέπει να επιτευχθεί . Οι αριθμοί θύρας είναι ακέραιοι 16 - bit , έτσι μπορεί να κυμαίνεται από μηδέν έως 65.535 , με βασικές υπηρεσίες δικτύωσης χρησιμοποιούν τους λιμένες κάτω από 1024. Κοινή θύρες περιλαμβάνουν τη θύρα TCP 80 για την κυκλοφορία HTTP , TCP θύρα 25 για την αποστολή e-mail μέσω SMTP και UDP 53 για το DNS . Μια θύρα UDP είναι απλά ένα λιμάνι που μπορεί να λαμβάνουν ή να διαβιβάζουν χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο UDP .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα