Τα δεδομένα είναι η πρώτη ύλη που τροφοδοτείται σε έναν υπολογιστή κάτω από τα έργα τους. Μπορεί να είναι οτιδήποτε, από κείμενο σε εικόνες, ήχο και βίντεο. Τα δεδομένα είναι αυτά που χρησιμοποιούν οι υπολογιστές για την εκτέλεση υπολογισμών, τη δημιουργία προγραμμάτων και την αποθήκευση πληροφοριών.
Οδηγίες
Οι οδηγίες είναι το σύνολο κανόνων που λένε στον υπολογιστή τι να κάνει με τα δεδομένα. Οι οδηγίες μπορούν να γραφτούν σε διάφορες γλώσσες προγραμματισμού, όπως C++, Java και Python. Όταν ένας υπολογιστής εκτελεί οδηγίες, ακολουθεί τα βήματα που περιγράφονται στον κώδικα για να παράγει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Υλικό
Το υλικό είναι τα φυσικά στοιχεία ενός υπολογιστή, όπως ο επεξεργαστής, η μνήμη και η αποθήκευση. Το υλικό είναι υπεύθυνο για την εκτέλεση των οδηγιών και την αποθήκευση των δεδομένων. Ο τύπος υλικού που διαθέτει ένας υπολογιστής θα καθορίσει το είδος των εργασιών που μπορεί να εκτελέσει.
Λογισμικό
Λογισμικό είναι το σύνολο των προγραμμάτων που είναι εγκατεστημένα σε έναν υπολογιστή. Το λογισμικό μπορεί να περιλαμβάνει λειτουργικά συστήματα, εφαρμογές και προγράμματα οδήγησης. Το λογισμικό είναι υπεύθυνο για την παροχή της διεπαφής χρήστη, τη διαχείριση του υλικού και την εκτέλεση διαφόρων εργασιών.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα