Η GeForce 6800 έχει έναν πυρήνα ταχύτητα επεξεργασίας 400 MHz και η μνήμη βίντεο κυμαίνεται από 256 MB έως 512 MB , ανάλογα με το μοντέλο . CNET αναφέρει την ταχύτητα ρολογιού ως 1 GHz , ενώ Panther Products , μια έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο λιανικής πώλησης hardware , λέει ότι συγκρίνεται το 6800 Ultra στο 1,1 GHz . Panther Προϊόντα λέει επίσης ότι ορισμένες μάρκες έχουν υψηλότερη ταχύτητα πυρήνα από ό, τι διαφημίζεται στο κουτί και ότι αν GeForce 6800 τσιπ σας έχει μια υψηλότερη ταχύτητα πυρήνα , μπορεί να είστε σε θέση να κάνουν overclocking του chip , φέρνοντας το ρολόι ταχύτητα έως 1,2 GHz .
Η θερμότητα
Η
Η GeForce 6800 έχει 222 εκατομμύρια τρανζίστορ - διπλάσιοι από τους άμεσους ανταγωνιστές της , όταν κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην αγορά . Οι μεταποιητές πρέπει πάντα να ασχοληθεί με υπερβολική θερμότητα , και η GeForce 6800 δεν αποτελεί εξαίρεση . Έρχεται με μια ψύκτρα και ανεμιστήρα στη μία πλευρά για την εκδοχή 256 -ΜΒ , με χώρο για ένα άλλο νεροχύτη θερμότητας και ανεμιστήρα από την άλλη πλευρά στην περίπτωση που το τσιπ διαστέλλεται σε 512 ΜΒ . Η GeForce 6800 είναι περίπου το ίδιο μέγεθος με τον προκάτοχό του , το GeForce 5950 , οπότε η αναβάθμιση δεν θα πρέπει να αποτελέσει πρόβλημα .
Η Input /Output
Η GeForce 6800 χρησιμοποιεί μια διασύνδεση AGP 8x - βελτίωση από τη διασύνδεση AGP 4x χρησιμοποιήθηκε από τους προκατόχους του , αλλά όχι τόσο γρήγορα όσο το interface PCI Express 16x που ήταν διαθέσιμο κατά την GeForce 6800 κυκλοφόρησε . Το τσιπ έχει μέγιστη ανάλυση 2048 x 1536 με ρυθμό ανανέωσης 60 Hz , αν και υποστηρίζει μια σειρά από μεγέθη οθόνης μικρότερο από αυτό . Η GeForce 6800 υποστηρίζει τόσο την DriverX και τις βιβλιοθήκες γραφικών OpenGL , δίνοντας σχεδιαστές λογισμικού κάποια ευελιξία , και μπορεί να χειριστεί την έξοδο για δύο οθόνες σε ένα χρόνο .
Εικόνων Rendering
Η
Η GeForce 6800 διαθέτει την τεχνολογία UltraShadow II να κάνουν τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν εκτενώς σκιές λειτουργούν πιο ομαλά . Αρχιτεκτονική σκίαση της κάρτας γραφικών υποστηρίζει το DirectX 9.0 Pixel Shader 3.0 και Vertex Shader 3.0 . Χρησιμοποιεί επίσης μια μηχανή υφή που μπορεί να καταστήσει 16 διαφορετικές υφές με κάθε πέρασμα και μπορεί να καταστήσει πολλαπλούς στόχους ταυτόχρονα . Η GeForce 6800 υποστηρίζει floating-point πράξεις , οι οποίες χρησιμοποιούν δεκαδικούς αριθμούς αντί των ακεραίων , σε όλη τη διαδικασία απόδοσης να παράγουν καθαρές, ευκρινείς εικόνες .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα