Οι μονάδες X1600 σχεδιάστηκαν για να λειτουργεί με το Microsoft DirectX έκδοση 9 και συναφείς Shader Model 3.0 του . Οι επεξεργαστές δεν θα λειτουργήσει με DirectX 10 ή την τεχνολογία DirectX 11 . Μπορούν ακόμα να λειτουργεί με τα παιχνίδια και άλλο λογισμικό που χρησιμοποιούν νεότερη τεχνολογία , αλλά δεν θα είναι σε θέση να επωφεληθούν από νέες δυνατότητες DirectX .
Εικόνων οθόνης
Η
Και οι δύο συσκευές έχουν υποστήριξη X1600 για αντι - aliasing έως 6x για τη μείωση των στρεβλώσεων και ανισότροπο φιλτράρισμα μέχρι και 16x για τη βελτίωση της ποιότητας υφής σε 3D χώρους . Περιλαμβάνουν , επίσης, υποστήριξη για απεικόνιση υψηλής δυναμικής περιοχής .
Η Shaders
Η
δύο εκδοχές των X1600 χαρακτηριστικό 12 αφιερωμένη pixel επεξεργαστές shader και πέντε επεξεργαστές shader κορυφή . Pixel shaders δημιουργούν ρεαλιστικές επιφάνειες που αναζητούν και υφές , και shaders κορυφή προσθέσετε ειδικά εφέ σε αντικείμενα σε τρισδιάστατο καθιστά , όπως η ηθοποιός κίνησης και animation νερό .
Εικόνων CrossFire
Η
της ATI τεχνολογία CrossFire επιτρέπει στους χρήστες να συνδεθούν περισσότερα από ένα επεξεργαστή γραφικών σε συνδυασμό για αυξημένη απόδοση . Η desktop έκδοση του X1600 είναι πλήρως συμβατή CrossFire . Η X1600 Mobility δεν περιλαμβάνει αυτή τη δυνατότητα .
Εικόνων εξόδου
Η
Η επιφάνεια εργασίας X1600 περιλαμβάνει εξόδους DVI για υποστήριξη οθόνης και σύνδεση YPrPb για χρήση με τηλεοράσεις υψηλής ευκρίνειας. Πρόσθετες εξόδου για την έκδοση κινητικότητα περιορίζεται από τη διαθέσιμη υλικό , αλλά και οι δύο μονάδες επιτρέπουν για δύο οθόνες ταυτόχρονα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα