Όταν δείτε ένα φωτεινό ουρανό ή το φως σε ένα παιχνίδι βίντεο ή 3D -rendered σκηνή , αυτό είναι πιο συχνά από ό, τι δεν είναι ένα φαινόμενο Bloom . Μια κάρτα βίντεο θα καταστήσει αντίγραφα ενός πλαισίου που ο παίκτης βλέπει . Η αντιγραφή πλαίσιο τροποποιεί να δείξει μόνο φωτεινές περιοχές της σκηνής . Στη συνέχεια , η κάρτα γραφικών εφαρμόζει ξανά το τροποποιημένο πλαίσιο πάνω από το κανονικό ρυθμιστικό σκηνή .
Όταν συνδυάζονται , το τροποποιημένο πλαίσιο φαίνεται θολή και φωτεινό . Αυτό το αποτέλεσμα θα αλληλεπιδράσει με άλλα τμήματα της σκηνής και συχνά εμφανίζονται ως απαλό φωτισμό .
Εικόνων Bloom έναντι HDR ( High Dynamic Range )
Η
προγραμματιστές χρησιμοποιούν συχνά Bloom να μιμηθούν το επιπτώσεις της αληθινής HDR . Bloom είναι λιγότερο αγχωτικό για το υλικό βίντεο από το HDR .
Η HDR Επισκόπηση
Η
Φωτογράφοι και προγραμματιστές να χρησιμοποιούν HDR για να αναδείξουν μεγαλύτερη λεπτομέρεια στα φώτα και σκιές σε υψηλή ανάλυση εικόνες . Το αποτέλεσμα παραπλήσιο τρόπο με τον οποίο οι εικόνες φαίνονται σε 3D ταινίες . Πολλές νεότερες κάρτες βίντεο και παιχνίδια υποστηρίζουν τόσο αληθινή και HDR Bloom αποτελέσματα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα