Υλικό υπολογιστών

* Γνώση Υπολογιστών >> Υλικό υπολογιστών >> RAM , κάρτες και Μητρικές

Πώς να δοκιμάσει ένα Shader Pixel

Η τεχνολογία pixel shader είναι μια λειτουργία της κάρτας επεξεργασίας γραφικών σας που υπολογίζει το φως και τη σκιά εφέ για κάθε pixel που παρέχονται στο παιχνίδι ή την εφαρμογή σας . Το pixel shader δημιουργεί μια ευρεία ποικιλία των υλικών εφέ, επιτρέποντας την κάρτα γραφικών σας να καταστήσει τα πράγματα , όπως τα μαλλιά , το δέρμα , το δέρμα , και υφές ξύλου με τον πιο ρεαλιστικό τρόπο . Μπορείτε να ελέγξετε τα shaders pixel που χρησιμοποιούνται στην κάρτα γραφικών σας, χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα συγκριτικής αξιολόγησης γραφικών που μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν από το Internet . Οδηγίες
D3D RightMark
Η 1

Λήψη και εγκατάσταση " D3D RightMark Beta " από την ιστοσελίδα RightMark . 2

Εκκίνηση της εφαρμογής RightMark D3D .

με 3

Κάντε κλικ στο σύμβολο " + " δίπλα στο " D3D RightMark " στο παράθυρο "Διαθέσιμες δοκιμές " για να την αναπτύξετε . Κάντε κλικ στο σύμβολο " + " δίπλα στο " DX Συνθετικό δοκιμές . "
Η

4 Κάντε κλικ για να επιλέξετε το " Pixel σκίασης " στο παράθυρο "Διαθέσιμες δοκιμές " .
5

Κάντε κλικ το κουμπί " Run " στην κάτω δεξιά γωνία του παραθύρου του προγράμματος D3D RightMark για να τρέξει το τεστ pixel shader .
εικόνων ShaderMark
Η 6

Λήψη και εγκατάσταση " ShaderMark " από η ιστοσελίδα ShaderMark .
Η 7

ξεκινήστε με την εφαρμογή ShaderMark .
8

Κάντε κλικ στο κουμπί " Run" στο κάτω μέρος του παραθύρου της εφαρμογής για να ξεκινήσετε τη δοκιμή shader pixel .
Τετάρτη 9

Πατήστε τα πλήκτρα βέλους για να μετακινήσετε την κάμερα και ζουμ μέσα Χρησιμοποιήστε το ποντίκι για να στρέφετε την κάμερα σε διάφορες περιοχές της σφαίρας ελέγχου .
Η 10

Πατήστε το πλήκτρο " + " και " - "για να τον κύκλο μέσα από τα διάφορα σκίαση και ελαφριά πιάτα . Πατήστε το πλήκτρο "Esc " για να τερματίσετε τη δοκιμή .
Εικόνων Aquamark
Η 11

Λήψη και εγκατάσταση " Aquamark " από το Guru της ιστοσελίδας 3D .
Η 12

Τρέξτε την εφαρμογή Aquamark .
Η

13 Κάντε κλικ στο κουμπί " Επιλογή μέτρησης " .
Η

14 Κάντε κλικ στο κουμπί "Start Μέτρηση " κάτω από το " Μέτρηση Aquamark Αποτέλεσμα " επιλογή για να ξεκινήσει τα γραφικά και pixel shader δοκιμές .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα