Random Access Memory έχει τρία τμήματα : ένα τμήμα κώδικα , ένα τμήμα του σωρού και ένα τμήμα στοίβας . Το τμήμα κώδικα κρατά το πρόγραμμα που θα εκτελεστεί . Το πρόγραμμα έχει μια σειρά από οδηγίες για τις συνιστώσες του τσιπ υπολογιστή . Δεν είναι αναγνώσιμη για τον άνθρωπο , επειδή ένα compiler δημιουργεί εκτελέσιμο κώδικα σε γλώσσα μηχανής . Θα υπάρξει ένα πρωτότυπο πρόγραμμα γραμμένο σε ανθρώπινη αναγνώσιμο κείμενο και τον compiler που χρησιμοποιείται ότι για να δημιουργήσετε το εκτελέσιμο αρχείο
εικόνων μεταβλητές και παράμετροι
Η
προγράμματα λειτουργούν σε δεδομένα - . Που πρέπει να αποκτήσουν τα στοιχεία , κρατήστε το , να την μετατρέψει με κάποιο τρόπο και στη συνέχεια έξοδος με κάποιο τρόπο . Ενώ το πρόγραμμα λειτουργεί , τα δεδομένα του είναι αποθηκευμένα σε μεταβλητές. Μεταβλητές έχουν δηλωθεί τύπου , όπως κείμενο , αριθμός ή η λογική . Προγράμματα έχουν υπο - προγράμματα, που ονομάζονται διαδικασίες και λειτουργίες . Όταν ένα πρόγραμμα καλεί μια λειτουργία ή μια διαδικασία περνά δεδομένα. Λειτουργίες και διαδικασίες αποδέχονται τις αξίες όταν καλούνται και οι συναρτήσεις επιστρέφουν τιμές όταν τελειώσει . Οι τιμές που πέρασε με τις διαδικασίες και τις λειτουργίες πηγαίνουν σε ένα είδος της μεταβλητής που ονομάζεται παράμετρος . Μεταβλητές και παραμέτρους που κατέχουν τα δεδομένα με διαφορετικό τρόπο . Οι μεταβλητές που αποθηκεύονται στο τμήμα στοίβας και οι παράμετροι που αποθηκεύονται στον τομέα σωρού.
Η Stack και Heap
Η
Παρά το γεγονός ότι όλα τα αποθηκευτικά μέσα RAM είναι προσωρινή , σε ορισμένα τμήματα είναι περισσότερα προσωρινά από τους άλλους . Μνήμη στοίβας διατηρεί την αποθήκευση του κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης του προγράμματος . Παρά το γεγονός ότι το πρόγραμμα μπορεί να ενημερώνει την τιμή σε κάθε χώρο αποθήκευσης αρκετές φορές , ότι ο χώρος παραμένει διατεθεί . Η μνήμη στοίβας κατανέμεται , να χρησιμοποιείται και να αδιάθετο . Το ίδιο κομμάτι της μνήμης θα επαναχρησιμοποιηθούν πολλές φορές κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης του προγράμματος και καμία από αυτές τις χρήσεις σχετίζονται μεταξύ τους . Μια στοίβα είναι δομημένο έτσι ώστε το πάνω κομμάτι του χώρου είναι πάντα χρησιμοποιείται για πρώτη φορά . Αυτό ονομάζεται " LIFO ", που σημαίνει Last In First Out . Δεδομένου ότι τα στοιχεία στοίβα διαρκεί περισσότερο , η δομή του τμήματος στοίβας είναι πιο εύκολο να διαχειριστεί . Σωρός τα δεδομένα παίρνει διατεθεί , τότε μια άλλη διατίθεται μπλοκ , και στη συνέχεια μια άλλη , αλλά στη συνέχεια μια μικρότερη ομάδα ενδέχεται να απορριφθεί και να γίνει ακατοίκητα , αφήνοντας τρύπες στη στοίβα .
Εικόνων μνήμης Κατανομή
Η
προγράμματα είναι σε θέση να διατηρήσει τη μνήμη για αποκλειστική τους χρήση . Αυτή η δεσμευμένη μνήμη κατανέμεται από τον τομέα hap . Ακριβώς όπως τα προγράμματα μπορούν να κρατήσουν τον απαραίτητο χώρο μνήμης , μπορούν να το απελευθερώσουν , όταν έχουν τελειώσει με αυτό . Αν το πρόγραμμα δεν ελευθερώσετε τη μνήμη , θα διατηρήσει την κατανομή μέχρι να ολοκληρωθεί και να κλείσουν. Το όφελος αυτής της στρατηγικής είναι ότι το πρόγραμμα δεν έχει να ανταγωνιστεί με άλλα προγράμματα για τη μνήμη . Έλλειψη μνήμης επιβραδύνει την εκτέλεση ενός προγράμματος, όπως περιμένει το απαιτούμενο ποσό αποθήκευσης για να γίνει διαθέσιμο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα