Μόλις ανοίξετε τον υπολογιστή σας και ξεκινά την εκκίνηση , η διαδικασία εκκίνησης αποτελείται κυρίως από το λειτουργικό σύστημα γραφής το ίδιο στη RAM . Όλα τα προγράμματα οδήγησης για κάθε συσκευή που είναι συνδεδεμένη με τον υπολογιστή και κάθε υπηρεσία φόντο δεσμευτούν για τη μνήμη προτού να δείτε ακόμη και μια οθόνη σύνδεσης . Μόλις συνδεθείτε με το λειτουργικό σύστημα , όλες τις βιβλιοθήκες του φορτώνονται στη μνήμη . Οι βιβλιοθήκες επιτρέπουν στα προγράμματα να χρησιμοποιούν τις λειτουργίες του λειτουργικού συστήματος για να κάνουμε τα πράγματα όπως η ανάγνωση και εγγραφή αρχείων .
Εικόνων Δεδομένα του Προγράμματος
Η
Όταν ανοίγετε ένα πρόγραμμα , καταλαμβάνει κάποια μνήμη για να αποθηκεύσει τα βασικά συστατικά του , όπως τα αποθηκευμένα δεδομένα και διαμορφώσεις. Για παράδειγμα , όταν ανοίγετε ένα φύλλο σε μια λογιστική εφαρμογή , τα φορτία φύλλο στη μνήμη και εμφανίζει όλες τις αποθηκευμένες πληροφορίες που στο παρελθόν εργάστηκε για . Ο φυλλομετρητής σας του Διαδικτύου θα μπορούσε επίσης να αποθηκεύσει μερικά από τα στοιχεία που άνοιξε τις σελίδες του « στη μνήμη .
Η Δικτύωση Buffer
Η
Όταν κάνετε λήψη ενός αρχείου στο Internet , εάν λάβετε περισσότερα δεδομένα από το σκληρό δίσκο μπορεί να αποθηκεύσει , τα δεδομένα πηγαίνει σε ένα ρυθμιστικό πλαίσιο που διατίθενται στη μνήμη RAM σας . Όταν η "τρέχουσα" δεδομένα τελειώνει εγγραφής στο δίσκο , το λειτουργικό σύστημα αρχίζει να γράφει αποθηκευμένα δεδομένα στο σκληρό δίσκο και καθαρίζει το buffer . Όταν απαιτείται , το διάλυμα γεμίζει και πάλι .
Εικόνων I /O Ρυθμιστικά
Η
Ενώ το ρυθμιστικό δικτύωσης μένει μόνιμα στη μνήμη RAM , άλλα ρυθμιστικά , που είναι γνωστή ως "Input /Output " ρυθμιστικά , pop up όποτε αυτό είναι απαραίτητο . Όταν ένα πρόγραμμα γράφει σε ένα αρχείο ή να χειρίζεται ένα τμήμα των δεδομένων του σκληρού δίσκου , το λειτουργικό σύστημα δημιουργεί ένα buffer για την αποθήκευση δεδομένων σε ουρά που πρέπει να γραφτεί . Με αυτό τον τρόπο , οι διαδικασίες γραφής ή ανάγνωσης δεν ξεπερνούν τη μονάδα σκληρού δίσκου .
Εικόνων GUI Data
Η
Σχεδόν κάθε πρόγραμμα που ανοίγετε τον υπολογιστή σας χρησιμοποιεί μια γραφική διεπαφή χρήστη , ή GUI . Ενώ το GUI διοικείται κυρίως με γραφικές μνήμη , η τρισδιάστατη δεδομένα παραμένουν στη μνήμη RAM . Εάν χρησιμοποιείτε γραφικά επί του σκάφους , αντί ενός περιφερειακού ειδική κάρτα γραφικών , ο υπολογιστής σας χρησιμοποιεί επίσης ένα κομμάτι της μνήμης RAM σας για την απόδοση της διεπαφής χρήστη . Το GUI αποτελείται από κάθε γραφικό στοιχείο που βλέπετε σε ένα πρόγραμμα , όπως το παράθυρο , κουμπιά και γραμμές κύλισης .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα