Κατά τις πρώτες ημέρες των υπολογιστών , συστημάτων έτρεξε προγράμματα , ένα κάθε φορά , είτε μέσω χειροκίνητη εισαγωγή προγράμματος ή μέσω των συστημάτων της παρτίδας που έτρεξε προγράμματα ένα μετά το άλλο σε μια ακολουθία . Με την εφεύρεση των σταθερών , μνήμη γρήγορης πρόσβασης , δημιουργήθηκε multi - προγραμματισμό . Multi- προγραμματισμού επιτρέπει στους προγραμματιστές να έχουν πολλαπλά προγράμματα λειτουργίας που κατοικούν στην κύρια μνήμη , με επεξεργαστές σε θέση να ανάκτηση κωδικού από αυτά τα προγράμματα για να εκτελέσει σε κάθε δεδομένη στιγμή . Με πολλά προγράμματα στη μνήμη , ο υπολογιστής δεν είναι κλειδωμένο σε ένα σύνολο ρουτίνας , όπως στην επεξεργασία παρτίδα , αλλά είναι σε θέση να επιλέγουν και να καθορίζουν ποια προγράμματα για να τρέξει με βάση τις εντολές του προγραμματιστή .
Εικόνων Χρονοπρογραμματισμός
Με πολλά προγράμματα στη μνήμη , επεξεργαστές θα μπορούσαν θεωρητικά να τρέξει πολλά προγράμματα ταυτόχρονα . Ένας απλός επεξεργαστής μπορεί να εκτελέσει μόνο μία εντολή σε έναν χρόνο . Για να εκτελέσετε πολλά προγράμματα ταυτόχρονα , ο επεξεργαστής μετάγεται έλεγχο από το ένα πρόγραμμα στο άλλο πολλές φορές ανά δευτερόλεπτο για να φαίνεται σαν προγράμματα που τρέχουν ταυτόχρονα . Για να διαχειριστείτε το πολλαπλό πλαίσιο εναλλαγή μεταξύ των προγραμμάτων , αλγορίθμων διαχείρισης της διαδικασίας αναπτύχθηκαν για να ελέγξει ποια προγράμματα έχεις πρόσβαση στον επεξεργαστή σε κάθε δεδομένη στιγμή .
Η Hyper Threading
Η
για να επιτρέπουν τις διεργασίες να τρέχουν σε πραγματικό σωρευτικές προϋποθέσεις , χωρίς την ανάγκη για την αλλαγή της διαδικασίας , οι μηχανικοί δημιούργησαν επεξεργαστές που χωρίστηκαν σε υπο - επεξεργαστές . Κάθε υπο - επεξεργαστής μπορεί να τρέξει ένα νήμα εκτέλεσης . Ενώ μόνο ένα πυρήνα επεξεργασίας υπάρχει , Hyper-Threading επιτρέπει σε ένα στρώμα αφαίρεσης για να αλληλεπιδρούν με το λογισμικό , έτσι ώστε οι διαδικασίες να ενεργεί σαν να υπάρχουν δύο πυρήνες . Αυτό επιτρέπει σε δύο θέματα για να τρέξει , ένα σε κάθε αφηρημένο πυρήνα , εις βάρος της ταχύτητας του επεξεργαστή .
Εικόνων Προγραμματισμός Hyper Θέματος Εκτέλεσης
Η
Κάθε νήμα χρειάζεται το δικό του προγραμματισμό , διότι κάθε νήμα χρησιμοποιεί διακόπτες εσωτερικών πλαίσιο μεταξύ των διεργασιών τρέξει. Hyper -threading ανάγκασε τους μηχανικούς να επανεξετάσει τους διαχειριστές της διαδικασίας όσον αφορά την υπερ θέματα . Hyper - νήματα μοιράζονται τον επεξεργαστή , έτσι οι νέες προγραμματιστές μπορούν να το κάνουν καλύτερα αν τα δύο θέματα υπόψη . Χρονοπρογραμματιστές μπορεί να αποφύγει δύο διαφορετικές μνήμη ανταλλαγή διαδικασία . Περιβάλλοντα Hyper -threading αναγκάζουν τους διαχειριστές της διαδικασίας να εξετάσει δύο θέματα της πλαίσιο μεταγωγής αντί για μία .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα