Η δημιουργία 3 - D animation είναι μια σύνθετη διαδικασία . Ένα μοντέλο 3 -D είναι συνήθως αποτελείται από ένα ή περισσότερα πλέγματα που περιέχουν εκατοντάδες ή μερικές φορές ακόμη και χιλιάδες μεμονωμένα πολυγώνων . Αυτά τα μάτια που συνδέονται με οντότητες γνωστές ως « κόκαλα » από το λογισμικό animation , με το πλέγμα κινείται σύμφωνα με κάθε κίνηση των οστών είναι συνδεδεμένος. Για να δημιουργήσετε απαλές κινήσεις , τα οστά μετακινούνται σταδιακά να δημιουργήσει μεμονωμένα καρέ animation . Ανάλογα με την επιθυμητή ομαλότητα της κίνησης , μπορεί να χρειαστούν μέχρι και 30 καρέ ή περισσότερο για να δημιουργήσετε ένα δευτερόλεπτο animation . Εικόνων
CPU - Μόνο Rendering
Η
Εάν ένα ειδικό κάρτα γραφικών δεν είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή , CPU του υπολογιστή είναι υπεύθυνος για την απόδοση των animations και την επεξεργασία άλλων δεδομένων από το λογισμικό animation, καθώς και οποιαδήποτε άλλα προγράμματα που είναι εγκατεστημένα στον υπολογιστή . Μερικοί επεξεργαστές , όπως οι επεξεργαστές της σειράς Intel Core i , έχουν σχεδιαστεί με ενσωματωμένο τσιπ επεξεργασίας γραφικών ενσωματωθεί στο σχεδιασμό της CPU , αν και αυτά τα τσιπ είναι συνήθως δεν είναι τόσο ισχυρό όσο τα τσιπ επεξεργασίας που χρησιμοποιούνται από αποκλειστικές κάρτες γραφικών . Animation απόδοση χρησιμοποιώντας μόνο τη CPU είναι συνήθως αργή λόγω του ανταγωνισμού με άλλο λογισμικό για την επεξεργασία των δεδομένων .
Η κάρτα γραφικών Rendering
Η
Η μονάδα επεξεργασίας γραφικών ενός ειδικού κάρτα γραφικών παίρνει στέλεχος της επεξεργασίας εκτός της CPU διαχωρίζοντας γραφικά στοιχεία από άλλα στοιχεία του προγράμματος και την επεξεργασία τα ίδια τα δεδομένα γραφικών . Η κάρτα γραφικών παρέχει επίσης τη δική του πισίνα μνήμη του, στο οποίο να αποθηκεύουν τα δεδομένα γραφικών , διασφαλίζοντας ότι τα δεδομένα από άλλα προγράμματα δεν ανταγωνίζεται για τη μνήμη του συστήματος με ένα μεγάλο ποσό των γραφικών στοιχείων . Με το διαχωρισμό της επεξεργασίας των δεδομένων γραφικών από την επεξεργασία άλλων τύπων δεδομένων , η χρήση ενός ταχύτητες κάρτα γραφικών μέχρι η διαδικασία απόδοσης σημαντικά.
Εικόνων Άλλα θέματα
Η
Μερικά 3 - D λογισμικού προσομοίωσης δεν θα λειτουργήσουν σωστά , εάν δεν ανιχνεύσει εγκατεστημένη κάρτα γραφικών που πληροί τις ελάχιστες απαιτήσεις υλικού του λογισμικού . Το λογισμικό μπορεί να κλειδώσει κατά την προσπάθεια να καταστήσει τις εικόνες και κινούμενα σχέδια , τις προειδοποιήσεις οθόνη που δηλώνουν ότι μια κάρτα γραφικών δεν είναι εγκατεστημένο ή αρνούνται να ξεκινήσει μέχρι μια ειδική κάρτα γραφικών εντοπιστεί στον υπολογιστή . Οι περιορισμοί αυτοί τίθενται σε εφαρμογή λόγω της υψηλής έντασης επεξεργαστή φύση της 3 - D μοντελοποίηση και animation για να αποτραπεί το μπλοκάρισμα του προγράμματος ή επιβράδυνση του λειτουργικού συστήματος .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα