Σύμφωνα με Τομ του υλικού , τα πρώτα dual-core μονάδες επεξεργασίας του υπολογιστή ( CPU) εμφανίστηκε το 2005 . Οι μονάδες αυτές βασίζονται σε λογισμικό που μπορούν να επωφεληθούν από τους πόρους τους , και , σε πρώτη φάση, δεν υπάρχει λογισμικό γράφτηκε γι 'αυτούς . Από τότε , οι προγραμματιστές έχουν εργαστεί σκληρά για να επωφεληθούν από αυτές , και , τώρα , τριπλά και quad- core επεξεργαστές είναι κοινά .
Εικόνων Λειτουργία
Η
Αντί της προσθήκης επεξεργαστή ταχύτητα , επιπλέον πυρήνες παρέχουν παράλληλη υπολογιστική ισχύ . Αυτό μεταφράζεται σε καλύτερη απόδοση με τα καθήκοντα του υπολογιστή , την αύξηση της ταχύτητας χωρίς να καταφεύγουν στην αύξηση megahertz .
Hardware
Αποδοσεις
Η
Τομ έτρεξε δοκιμές μεταξύ διπλού και τετραπλού πυρήνα εξέδρες όλη δημοφιλή παιχνίδια , και τα αποτελέσματα έλεγαν . Σε γραφικά υψηλής έντασης τίτλους , όπως " Crysis ", " Left 4 Dead " και "World At War , " οι quad -core εξέδρες ξεπερνούν σταθερά τα dual-core εξέδρες σε σχέση με καρέ ανά δευτερόλεπτο ( FPS ) .
Πιθανές
Η
επεξεργαστές Quad -core θα ξεπεράσουν dual-core επεξεργαστές στο μέλλον . Οι προγραμματιστές βελτιστοποίηση του λογισμικού για να επωφεληθούν από τις τέσσερις πυρήνες , αλλά χρειάζεται χρόνος για να καλύψουν τη διαφορά με την τεχνολογία. Μελλοντικά παιχνίδια θα επωφεληθούν από αυτό .
Εικόνων Εκτιμήσεις
Η
Τρέχουσα τίτλους τρέχει πολύ καλά και στις δύο quad -core συστήματα dual-core και . Μελλοντικές τίτλους , με την καλύτερη βελτιστοποίηση , θα λειτουργεί καλύτερα για quad - core συστήματα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα