1. Γεννήτριες τυχαίων κειμένων:Οι υπολογιστές μπορούν να προγραμματιστούν ώστε να δημιουργούν τυχαίες ακολουθίες λέξεων ή κειμένου. Μερικές φορές, η παραγωγή τέτοιων γεννητριών μπορεί να είναι χιουμοριστική ή ανόητη λόγω των παράλογων συνδυασμών λέξεων και προτάσεων που παράγουν. Αυτές οι γεννήτριες χρησιμοποιούνται συχνά για ψυχαγωγικούς σκοπούς ή για τη δημιουργία χιουμοριστικού περιεχομένου.
2. Chatbots και βοηθοί τεχνητής νοημοσύνης:Ορισμένα chatbot και βοηθοί τεχνητής νοημοσύνης έχουν σχεδιαστεί για να διασκεδάζουν τους χρήστες παρέχοντας πνευματώδεις ή χιουμοριστικές απαντήσεις. Αυτά τα συστήματα είναι προγραμματισμένα με προ-γραμμένες αποκρίσεις ή αλγόριθμους για να παράγουν απαντήσεις με βάση το πλαίσιο, και ορισμένες από αυτές τις απαντήσεις μπορεί να είναι σκόπιμα ανόητες ή ανόητες.
3. Προσομοιωμένα χαρακτηριστικά προσωπικότητας:Οι υπολογιστές μπορούν να προγραμματιστούν με προσομοιωμένα χαρακτηριστικά προσωπικότητας και ορισμένοι προγραμματιστές ενδέχεται να δημιουργήσουν χαρακτήρες ή εικονικούς βοηθούς με ανόητα ή χιουμοριστικά χαρακτηριστικά για να διασκεδάσουν τους χρήστες. Αυτοί οι χαρακτήρες μπορεί να χρησιμοποιούν αστείες φράσεις, να λένε αστεία ή να συμμετέχουν σε παιχνιδιάρικα αστεία.
4. Viral Challenges and Memes:Οι υπολογιστές είναι ουσιαστικοί για τη δημιουργία και τη διάδοση ιογενών προκλήσεων, μιμιδίων και χιουμοριστικού περιεχομένου στο διαδίκτυο. Αν και οι ίδιοι οι υπολογιστές δεν είναι εγγενώς ανόητοι, παίζουν ρόλο στη διευκόλυνση και την ενίσχυση του χιουμοριστικού περιεχομένου που μπορεί να γίνει viral.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτές οι περιπτώσεις δημιουργούνται ως επί το πλείστον για ψυχαγωγικούς σκοπούς και δεν αντικατοπτρίζουν γνήσια ανοησία όπως γίνεται κατανοητό στο πλαίσιο της ανθρώπινης συμπεριφοράς και συναισθημάτων.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα