Υλικό υπολογιστών

Γνώση Υπολογιστών >> Υλικό υπολογιστών >  >> Φορητοί υπολογιστές

Ποιες ήταν οι πιο erliest υπολογιστικές συσκευές;

Ο προσδιορισμός της "πρώιμης" υπολογιστικής συσκευής εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο ορίζετε "υπολογιστικά" και "συσκευή". Εδώ είναι μερικοί ισχυροί υποψήφιοι:

Εργαλεία καταμέτρησης αρχαίων:

* Abacus (περίπου 2400 π.Χ.): Πρόκειται για ένα εργαλείο χειροκίνητης μέτρησης χρησιμοποιώντας χάντρες σε ράβδους. Παρόλο που δεν εκτελεί υπολογισμούς με τη σύγχρονη έννοια, βοηθά με αριθμητικές επιχειρήσεις.

* Μηχανισμός Antikythera (περίπου 100-50 π.Χ.): Αυτή η σύνθετη αστρονομική αριθμομηχανή θεωρείται ένας από τους πιο πολύπλοκες αρχαίους μηχανισμούς. Χρησιμοποίησε γρανάζια και κλήσεις για να προβλέψει αστρονομικά γεγονότα.

Πρώιμοι μηχανικοί υπολογιστές:

* Τα οστά του Napier (περίπου 1617): Ο John Napier δημιούργησε αυτό το σύνολο αριθμημένων ράβδων για να βοηθήσει στον πολλαπλασιασμό και τη διαίρεση.

* pascaline (περίπου 1642): Ο Blaise Pascal σχεδίασε αυτή τη μηχανική αριθμομηχανή για την προσθήκη και αφαίρεση αριθμών.

* τροχός Leibniz (περίπου 1673): Ο Gottfried Wilhelm Leibniz δημιούργησε μια αριθμομηχανή που θα μπορούσε να εκτελέσει πολλαπλασιασμό και διαίρεση.

Σημαντική σημείωση:

Αυτές οι πρώτες συσκευές δεν ήταν "υπολογιστές" όπως τις καταλαβαίνουμε σήμερα. Δεν είχαν τη δυνατότητα να αποθηκεύουν προγράμματα ή να επεξεργάζονται δεδομένα με τρόπο γενικής χρήσης. Ήταν ουσιαστικά εξειδικευμένοι υπολογιστές.

Η γέννηση της σύγχρονης πληροφορικής:

* Ο αναλυτικός κινητήρας (προτεινόμενος 1837): Αυτός ο σχεδιασμός του Charles Babbage ήταν ένας μηχανικός υπολογιστής γενικής χρήσης, αν και ποτέ δεν χτίστηκε στο σύνολό του. Θεωρείται ένα κρίσιμο βήμα προς τους σύγχρονους υπολογιστές.

* Το Z3 (1941): Αυτός ήταν ο πρώτος εργαζόμενος, πλήρως αυτόματος, προγραμματιζόμενος υπολογιστής, που δημιουργήθηκε από τον Konrad Zuse. Χρησιμοποίησε ηλεκτρομηχανικά ρελέ για τη λογική του.

Επομένως, η "πρώιμη" υπολογιστική συσκευή εξαρτάται από τον ορισμό σας. Μπορείτε να υποστηρίξετε το Abacus ως σημείο εκκίνησης, τον μηχανισμό Antikythera για την πολυπλοκότητά του ή το Z3 ως τον πρώτο υπολογιστή γενικής χρήσης.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα