1. Συσκευές εισόδου: Έτσι λέμε στον υπολογιστή ποια κατεύθυνση θέλουμε να πάμε. Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν:
* ποντίκι: Κάνοντας κλικ και σύρετε με ένα ποντίκι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να πλοηγηθείτε στην οθόνη μενού ή να μετακινήσετε στοιχεία γύρω.
* πληκτρολόγιο: Τα πλήκτρα Arrows χρησιμοποιούνται για να μετακινήσετε έναν δρομέα προς διαφορετικές κατευθύνσεις.
* οθόνη αφής: Ένα δάχτυλο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να χτυπήσει ή να σπάσει σε μια οθόνη αφής, η οποία μπορεί να ελέγξει την κίνηση στις εφαρμογές.
* gamepad/joystick: Αυτές οι συσκευές εισόδου σχεδιάζονται ειδικά για τυχερά παιχνίδια και μπορούν να παρέχουν κατευθυντικό έλεγχο για χαρακτήρες ή οχήματα.
2. Συσκευές εξόδου: Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ο υπολογιστής μας δείχνει τα αποτελέσματα της κατεύθυνσης εισόδου μας. Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν:
* Παρακολούθηση/οθόνη: Η οθόνη εμφανίζει τα αποτελέσματα της εισόδου και μας δείχνει τι συμβαίνει.
* ηχεία/ακουστικά: Ο ήχος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παροχή παραγόντων κατεύθυνσης, όπως ηχητικά εφέ ή οδηγίες πλοήγησης.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ενώ τα δύο μέρη ενός υπολογιστή συνεργάζονται για να παρέχουν κατευθυντικό έλεγχο, οι συγκεκριμένες μεθόδους και η λειτουργικότητα εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την εφαρμογή ή το λογισμικό που χρησιμοποιείται.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα